کد خبر : 1868543 | 15 بهمن 1401 ساعت 19:57 | 18.5K بازدید | 5 دیدگاه

شمس‌ آذر می‌خواهد رکوردها را بشکند

لقمه بزرگ دقیقی برای صدرنشین لیگ یک

شمس آذر با هدایت سعید دقیقی به صدرنشینی خود در لیگ یک ادامه می‌دهد؛ آن‌ها با ادامه این روند رکوردهای زیادی را جابه‌جا می‌کنند.

 لقمه بزرگ دقیقی برای صدرنشین لیگ یک

به گزارش "ورزش سه"، رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال هفته بیستم خود را پشت سر گذاشته و تیم‌ها برای بهبود جایگاه خود تلاش می‌کنند. نکته قابل توجه مسابقات لیگ یک صدرنشینی مقتدرانه شمس آذر قزوین است.

در حالی که کمتر کسی تصور می‌کرد، شمس آذر از ابتدای مسابقات یک روند رو به جلو را در پیش گرفت و حالا با 41 امتیاز و 10 امتیاز اختلاف نسبت به تیم دوم جدول در صدر قرار گرفته است.

سعید دقیقی که از نیم فصل سال گذشته هدایت تیم زادگاه خود را بر عهده گرفت، نشان داده مربی موفقی است. او پارسال نماینده قزوین را از انتهای جدول بالا آورد و در نهایت تک رقمی کرد و حالا با هزینه‌ای معقول توانسته از شمس آذر یک مدعی قهرمانی در لیگ دسته اول بسازد.

1798290

بزرگی کار شمس آذر وقتی بیشتر به چشم می‌آید که بدانیم تیم‌هایی مثل سایپا، پارس جنوبی، خیبر خرم‌آباد، فجرسپاسی، استقلال خوزستان و... با سابقه بیشتر در لیگ یک، پایین‌تر از شاگردان دقیقی قرار گرفته‌اند.

بی‌شک اگر شمس‌ آذر این روند صعودی و موفقیت‌آمیز را ادامه بدهد، نه تنها با قهرمانی در لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود خواهد کرد که رکوردهای زیادی را جابه‌جا می‌کند. سعید دقیقی برای حفظ شرایط خوب تیمش همه توان خود را به کار گرفته و احتمالا در مسابقات آینده شاهد اتفاقات خوب دیگری برای نماینده قزوین در لیگ یک هم باشیم.

دیدگاه‌ها