کد خبر : 1868969 | 18 بهمن 1401 ساعت 08:30 | 10.9K بازدید | 2 دیدگاه

فقط ۷۰ میلیارد تومان درآمدزایی کردند؛

قربان‌زاده: آقایان در مرداب گیر افتاده بودند

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به سوء مدیریت در باشگاه‌ها انتقاد کرد.

قربان‌زاده: آقایان در مرداب گیر افتاده بودند

به گزارش "ورزش سه"، حسین قربان‌زاده در گفت‌وگو با فوتبال برتر با اشاره به اهمیت دراختیار گرفتن استقلال و پرسپولیس توسط بخش خصوصی عنوان کرد: وقتی با بِرند استقلال، آستین پیراهن، فضای مجازی، لباس، تبلیغات و ... می‌توانید تبلیغات انجام دهید، پس اگر بخش خصوصی باشید، چه کاری خواهید کرد؟

او ادامه داد: کارگزار یعنی چه؟ یعنی چه شما ۱۵ درصد از سهم خودتان را بدهید (به سازمان لیگ) و دنبال ایرانسل و ... بیفتید تا درآمدزایی کنید.

رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی یادآور شد: آقای آجورلو شرکت ایده پروران تبلیغ را آورد که آقایان عابدینی، لهراسبی (خواننده) و ... عضو هیئت مدیره آنجا بودند ولی در اصل آقای شیرازی کارها را انجام می‌دادند. آقای شیرازی گفتند تبلیغات دور زمین در هر بازی ۱۰ میلیارد تومان می‌شود و به سازمان لیگ هم برای هر مسابقه ۳ میلیارد تومان بدهیم، اما در ادامه متوجه شدند با این کار در یک مرداب گیر افتادند که نمی‌توانند خارج شوند.

قربان‌زاده اضافه کرد: حالا آقای فتح‌الله‌زاده می‌گوید خودتان ۳ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان (در سازمان لیگ برای هر مسابقه) بگیرید و یک ریال هم به من ندهید و به این شکل حق سازمان لیگ را دریافت کنید.

او تاکید کرد: این بلندپروازی‌هاست که ما را در استقلال و پرسپولیس را دچار مشکل می‌کند. آقایان گفتند هزار میلیارد درآمدزایی می‌کنند؛ از کجا؟ بعد گفتند ۸۰۰ میلیارد تومان درآمد داریم، اما تا همین حالا به ۷۰ میلیارد هم نرسیده‌اند. این اتفاق بخشی به بلندپروازی، بخشی به سوء مدیریت و بخش دیگر هم به عدم پرداخت حق پخش برمی‌گردد و این سه عامل در کنار هم، یک مثلث است که موجب مشکلات فعلی استقلال و پرسپولیس شده‌اند.

دیدگاه‌ها