کد خبر : 1869183 | 18 بهمن 1401 ساعت 21:55 | 3.8K بازدید | 3 دیدگاه

استمداد مهاجم نفت مسجد سلیمان

میری: حمایت کنیم نفت در لیگ بماند

نفت مسجد سلیمان پس از دو تساوی پی در پی و بسته نگه داشتن دروازه خود، در ورزشگاه آزادی با نتیجه سه بر یک‌ مغلوب استقلال مدعی شد.

میری: حمایت کنیم نفت در لیگ بماند

به گزارش “ورزش سه”، یکی از بازیکنان نفت که در میکسدزون پاسخ سؤال خبرنگاران را داد پیمان میری بود. او درباره مسابقه امروز گفت: بازی خوبی بود، توانستیم یک فوتبال باکیفیت از خود به نمایش بگذاریم، در نیمه اول داور یک پنالتی واضح را برای ما نگرفت که همین اتفاق جریان بازی را به سود حریف تغییر داد، در نیمه دوم نیز آقای حاج ملک یک پنالتی کاملا اشتباه به سود استقلال سوت زد، متاسفانه از همه جهت تحت فشار هستیم و متضرر می‌شویم، نمی‌دانم تا چه زمانی این شرایط باید ادامه داشته باشد.
او ادامه داد: ما از نظر مالی مشکلات بسیاری داریم، مسئولان استانی از تیم حمایت نمی‌کنند و آقای شجاعی تنها است. آقایان مسئول به تیم کمک کنید، الان وقت حمایت کردن است، ما تنها ماندیم و از ابتدای فصل، فقط وعده و وعید شنیدیم. مسئولان استانی کجا هستند؟ تمام بازیکنان تیم فقط ۱۸ تا ۳۰درصد از مبلغ قرارداد خود را دریافت کرده‌اند، در این بین چند بازیکن بند فسخ داشتند، به همین خاطر باشگاه ناچار شد تا سقف ۵۰درصد از رقم قراردادشان را پرداخت کند. یعنی باید به شکلی قرارداد ببندیم تا باشگاه را مجبور کنیم که به تعهدات خود عمل کند؟
این بازیکن درباره حضور لیدرها در رختکن و شایعه تهدید بازیکنان از سوی آنها اظهار داشت: لیدرها بعد از بازی به رختکن آمدند اما من حرف تهدیدآمیزی نشنیدم، در واقع من سمت دیگر رختکن بودم و شاید حرف‌هایی زده شده که من  از آن بی‌اطلاعم، لیدرها و هواداران همیشه در کنار ما هستند، ما قطعا در بازی بعدی به حمایتشان نیاز داریم. بازیکن منبع درآمد دیگری ندارد، بچه‌ها در تأمین مخارج روزمره و زندگی با مشکل مواجه شده‌اند. مگر می‌شود تا اینجای فصل سقف پرداختی‌ها سی‌درصد از قرارداد باشد؟
میری ادامه داد: باز هم از مدیران استانی و نماینده شهر خواهش می‌کنم تا دیر نشده به داد تیم برسند. ما در هر بازی از اشتباهات داوری متضرر می‌شویم، از سوی دیگر، عدم حمایت مسئولان استانی نیز به تیم ما لطمه وارد می‌کند. آقای شجاعی دیگر چطور باید بگوید که تنهاست و نیاز به کمک دارد؟
میری در پاسخ به این سؤال که آیا در صورت حمایت‌ مسئولان از نفت مسجد سلیمان این تیم توانایی ماندن در لیگ را دارد یا خیر افزود: با این فوتبالی که این تیم ارائه می‌دهد، چرا نتواند در لیگ بماند؟

دیدگاه‌ها