کد خبر : 1869205 | 18 بهمن 1401 ساعت 23:40 | 18.7K بازدید | 3 دیدگاه

ول‌نکن و سمج مثل ساسان انصاری!

۹۰ دقیقه و خرده‌ای پرس در تمامی نقاط خط دفاعی تیم حریف باعث شده تا ساسان انصاری به یک مهاجم خستگی‌ناپذیر تبدیل شود.

ول‌نکن و سمج مثل ساسان انصاری!

به گزارش "ورزش سه"، فولاد در آرنا در حالی شکست خورد که کمترین حقش یک بار باز کردن دروازه سپاهان بود، جایی که البته با دست‌های پیام نیازمند به بن‌بست تبدیل شده بود.

نکته جالب ترکیب فولاد، حضور موثر ساسان انصاری در نوک پیکان خط حمله تیمش است. انصاری که در غیاب مهاجمان رباط پاره کرده تیمش و البته نخریدن مهاجم برای نکو، به مهره قابل‌اتکا در این پست تبدیل شده است.  

انصاری با پرس ۹۰ دقیقه‌ای مدافعان حریف و البته توپ‌گیری بدون وقفه و ستون کردن بدن برای ساخت توپ‌های ارسالی باعث شده تا فولاد در این پست خلأ کمتری احساس کند. کاپیتان فولادی‌ها در مسابقات اخیر تیمش بدون استراحت بازی می‌کند و باعث شده تا مدافعان حریف ۹۰ دقیقه و خرده‌ای عذاب‌آور را با این بازیکن سمج تجربه کنند.
او که سابقه قهرمانی با پیراهن فولاد را در لیگ‌برتر، جام حذفی و سوپرجام دارد، امیدوار است تا با پیروزی در مرحله یک هشتم همراه با فولاد برابر الفیصلی یک موفقیت دیگر در کارنامه‌اش بنویسد. او پیش از این ‌در زمان حسین فرکی در این مرحله حضور داشت و در دیداری که فولاد نمایش درخشانی برابر السد در دو بازی رفت و برگشت داشت، از صعود به مرحله یک چهارم بازماند. انصاری‌ حالا باتجربه‌تر از آن زمان است و قطعا روز سختی در انتظار مدافعان الفیصلی را خواهد ساخت.

دیدگاه‌ها