کد خبر : 1869208 | 19 بهمن 1401 ساعت 07:48 | 28.2K بازدید | 7 دیدگاه

دیدار خاص هفته نوزدهم برای مسعود شجاعی؛

بازیکن هوادار با سابقه ۷۰ روز سرمربی‌گری تراکتور!

دیدار این هفته هوادار و تراکتور از حیث رویارویی مسعود شجاعی به عنوان بازیکن هوادار با تیم سابقش موردتوجه خواهد بود؛ شجاعی نامش در جمع سرمربی‌های تراکتور در لیگ برتر وارد شده است.

بازیکن هوادار با سابقه ۷۰ روز سرمربی‌گری تراکتور!

به گزارش "ورزش سه"، هوادار در زمستان امسال یک خرید بسیار جذاب داشت. این تیم تازه‌تأسیس تهرانی در دومین سال حضور در لیگ برتر کاپیتان سابق تیم ملی را راضی به حضور در جمع شاگردان ساکت الهامی کرد و بازوبند کاپیتانی را نیز به او سپرد. شجاعی با تجربه‌های فراوانش می‌تواند نقش یک مربی را ایفا کند، البته در داخل زمین!

تراکتور تبریز یک تیم خاص برای مسعود شجاعی به حساب می‌آید. این هافبک خلاق پس از سال‌ها ماجراجویی به عنوان لژیونر در قطر، اسپانیا و یونان در بازگشت به لیگ ایران تصمیم گرفت به تبریز برود و شماره ۷ تراکتور را بر تن کند. البته رفتن به تراکتور فقط با بازی و کاپیتانی او تمام نشد و او تجربه سرمربی‌گری را نیز به دست آورد.

شجاعی سه فصل پر ماجرا را با تراکتوری‌ها پشت سر گذاشت و تحت هدایت ساکت الهامی یک جام حذفی را با این تیم به دست آورد. این بازیکن باتجربه علاوه بر بازی و کاپیتانی در تراکتور در مقطعی به عنوان سرمربی موقت این تیم نیز شناخته شد تا تجربه‌ای خاص را پشت سر بگذارد.

1799639

شجاعی در مجموع ۷۲ روز سرمربی تی‌تی‌ها بود و در این مدت در ده بازی تراکتور را هدایت کرد. جالب اینکه او در این مدت هم در زمین می‌جنگید و هم در جدال‌های لب خط از تیمش دفاع می‌کرد.

سرمربی-بازیکن تراکتور در این ده بازی ۵ برد، یک مساوی و چهار باخت را تجربه کرد و با نرخ برد پنجاه درصدی و متوسط امتیاز ۱.۶ تیم را به رسول خطیبی تحویل داد.

مسعود شجاعی پس از تراکتور به نساجی رفت و در آن تیم هم با هدایت ساکت الهامی جام حذفی را بالای سر برد. این بازیکن پس از نیم فصل دوباره و این بار در هوادار شاگرد الهامی شده و چالش جدیدی را در ۳۸سالگی آغاز کرده است.

1799640

این هافبک هجومی در دو هفته گذشته به عنوان بازیکن تعویضی برای هوادار بازی کرد و نمایش خوبی از خود نشان داده و حالا آماده بازی با تراکتور می‌شود‌. او که روزهای پرماجرایی را با تراکتور سپری کرده، این بار در ورزشگاه دستگردی مقابل تیم سابقش که در هفته‌های اخیر عملکرد و امتیازگیری خوبی داشته، قرار خواهد گرفت.

بدون شک تقابل مسعود شجاعی با تراکتور یکی از موارد دیدنی هفته نوزدهم لیگ برتر خواهد بود.

1799641

نویسنده: حسین بزرگی

دیدگاه‌ها