کد خبر : 1869290 | 19 بهمن 1401 ساعت 12:59 | 23.7K بازدید | 4 دیدگاه

برای اولین بار: جلد مارکا با سلیقه هوش‌ مصنوعی

جلد امروز نشریه مارکا با استفاده از ابزارهای مرتبط با هوش مصنوعی طراحی شده است.

برای اولین بار: جلد مارکا با سلیقه هوش‌ مصنوعی

به گزارش "ورزش سه"، هوش مصنوعی حالا به بخش جدایی ناپذیر از فعالیت روزمره تمامی انسان‌ها تبدیل شده و زندگی بدون آن عملا غیرممکن به نظر می‌رسد.
این تکنولوژی قرار است به زودی انقلابی در سبک ساخت، تفکر و زندگی تمامی انسان‌ها ایجاد کند و پیشرفت هر روزه آن باعث شده که بسیاری از کارها آسان‌تر انجام شود.
روزنامه معروف اسپانیایی مارکا خبر داده که جلد امروزش با استفاده از نرم افزار میدجرنی به همراه دال ای دو طراحی شده که از قدرتمندترین ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی در زمینه خلق آثار و ساخت تصاویر هستند.
به گفته این روزنامه، جالب‌ترین قسمت کار برای آن‌ها این بوده که نحوه یادگیری و کار با این ابزارها بسیار ساده است و همه می‌توانند به راحتی آن‌ها را به کار بگیرند.

1799814

در توضیح استفاده از این تکنولوژی، مارکا تاکید کرده که به راحتی توانسته با استفاده از زبان روزمره با میدجرنی کار کند و تنها دستوراتی برای توصیف عواملی که دوست داشته در عکس نهایی حضور داشته باشند به آن ارائه کرده است.
چیزی که بیشتر از همه باعث شگفتی بوده، سرعت ارائه کار و نتیجه نهایی از سوی این تکنولوژی است که خیلی زودتر از حد تصور بوده و امکان تلاش برای بهبود نتیجه را نیز فراهم می‌کند و برای سهولت کار نزدیک به ده‌ها عکس با کیفیت متفاوت در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
مارکا در نسخه امروزش تاکید کرده که همیشه در استفاده از تکنولوژی‌‎ها جدید و به‌ روز پیش قدم بوده و این بار نیز قصد دارد از تمامی پتانسیل این ابزارها برای ارائه خدمات بهتر و باکیفیت‌تر به خوانندگانش استفاده کند.

دیدگاه‌ها