کد خبر : 1869356 | 19 بهمن 1401 ساعت 17:52 | 54.2K بازدید | 95 دیدگاه

سومین برد متوالی؛

زنوزی روی ابرها سیر می‌کند!

سومین برد متوالی تراکتور در روزی رقم خورد که این تیم سرانجام به جمع چهار قدرت بالای جدول اضافه شد.

زنوزی روی ابرها سیر می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا زنوزی، مالک ثروتمند باشگاه تراکتور، در پنجمین سال تکیه بر صندلی مالکیت باشگاه پرشور و پرطرفدار، روزهای خوشی را سپری می‌کند و امروز نیز یکی از این قسمت‌های شیرین فصل بیست و دوم، برای او رقم خورد. جایی که در فاصله نزدیک‌تر از هواداران تبریزی به تیم، پیروزی تراکتور را تماشا کرد و لذت این برد را چشید.

زنوزی اگرچه در ورزشگاه دستگردی حضور نداشت، اما در تهران بود و حالا بعد از این بازی با کاروان تیم و پرواز اختصاصی، راهی تبریز خواهد شد تا همسفر بازیکنانی باشند که شاید بهترین روزهای تراکتورِ او را رقم زده‌اند. البته تراکتور در گذشته هم توانسته بود که به جمع مدعیان لیگ برتر صعود کند، اما حضور در کورس بالای جدول با تیمی که شاید به اندازه کافی ستاره نداشته باشد، شیرینی مضاعفی برای او دارد.

مالک پرسروصدای تراکتور اما در این فصل ترجیح داده سیاست آرامش و ثبات را در پیش بگیرد و با سروصدای حداقلی، کار خود را پیش می‌برد. زنوزی پیش از بازی پاداش پیروزی مقابل فولاد را به حساب بازیکنان واریز کرد و حالا قرار است پاداش سومین برد متوالی را هم به تراکتوری‌ها بدهد.

1788861

او در نقل و انتقالات زمستانی هم یک تمدید ارزشمند با ریکاردو آلوز داشت که حالا بیش از همیشه ارزش خود در ترکیب سرخپوشان تبریزی را نشان داده است. دیگر خریدهای این فصل تراکتور هم هر یک نقش خود در این موفقیت را ایفا کرده‌اند تا مشخص شود مالک تراکتور این فصل پنجره تابستانی و زمستانی موفقی را رقم زده است.

اما شاید بهترین تصمیم او، بین دو پنجره رقم خورد. جایی که زنوزی بعد از جدایی بردیف، پاکو خمس اسپانیایی را بر نیمکت تراکتور نشاند و حالا این سرمربی لالیگایی، توانایی خود در تحول تیم از نظر کیفیت بازی و کمیت نتایج را به هواداران ثابت کرده است.

زنوزی حالا روی ابرهاست، اما این چهره جاه‌طلب و سیری ناپذیر فوتبال ایران تا زمان بالا بردن جام قهرمانی لیگ برتر، آرام و قرار نخواهد داشت - این قول و قراری است که او با تی‌تی‌های شهر تبریز بسته است.

دیدگاه‌ها