کد خبر : 1869383 | 19 بهمن 1401 ساعت 20:10 | 14.9K بازدید | 3 دیدگاه

تومیاسو: آرتتا مثل یک فوتبالیست تکنیکی دریبل می‌زند!

تاکه‌هیرو تومیاسو، ستاره ژاپنی آرسنال، در یک مصاحبه درباره فضای تمرین‌های میکل آرتتا گفت این مربی اسپانیایی وقتی پا به توپ می‌شود همچنان تکنیک فوتبالی فوق‌العاده‌ای دارد.

تومیاسو: آرتتا مثل یک فوتبالیست تکنیکی دریبل می‌زند!

به گزارش "ورزش سه"، تومیاسو در مصاحبه‌ای با سایت گل می‌گوید میکل آرتتا با اینکه سال‌هاست به عنوان فوتبالیست به میدان نرفته و حالا به عنوان یکی از بهترین مربیان دنیا مطرح است، ولی تکنیک فوتبالی را فراموش نکرده و در تمرین‌ها باعث شگفتی بازیکنان آرسنال شده است.

تاکه‌هیرو تومیاسو در این مصاحبه با اشاره به تمرین‌های آرسنال در مجموعه کالنی گفت: "آرتتا گاهی با ما تمرین می‌کند. ولی عجب تکنیکی دارد! سطح تمرینی در آرسنال خیلی بالاست. جو تمرین‌هایی که آرتتا مدیریت می‌کند هم بی‌نظیر است. ما مثل یک خانواده هستیم و البته هواداران را هم جزئی از این خانواده می‌دانیم".

1760596

سایت گل در این مصاحبه از تومیاسو درباره تیم ملی ژاپن و عملکردش در جام جهانی قطر پرسید. او با تمجید از هواداران ژاپنی گفت: "وقتی ویدیوی تماشاچی‌های ژاپنی که سکوها را تمیز می‌کردند منتشر شد و همه دنیا درباره‌اش صحبت کردند، من واقعا احساس غرور کردم. در ژاپن وقتی ما از جایی یا چیزی استفاده می‌کنیم تمیز کردنش برایمان یک اتفاق عادی است. این فرهنگ ژاپن است که من به آن افتخار می‌کنم".

دیدگاه‌ها