کد خبر : 1869519 | 20 بهمن 1401 ساعت 16:20 | 61.6K بازدید | 41 دیدگاه

اهمیتی به برادر مسی نمی‌دهم

حرف‌های مهم لاپورتا در مورد مسی، لالیگا و سوپرلیگ

خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در نشست خبری امروز خود به اظهارنظر جنجالی دیروز برادر مسی واکنش نشان داد و یک بار دیگر به لالیگا حمله کرد. او در مورد آخرین روند احیای سوپرلیگ نیز حرف زد.

حرف‌های مهم لاپورتا در مورد مسی، لالیگا و سوپرلیگ

به گزارش "ورزش سه"، صحبت‌هایی که روز گذشته از ماتیاس، برادر لیونل مسی، منتشر شد باعث شد که بسیاری از هواداران و مدیران این باشگاه شوکه شوند. 

1799257
او در ویدئویی که روی کانال پسرش در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود اظهارات عجیبی را علیه باشگاه بارسلونا و شخص خوان لاپورتا، رئیس این باشگاه، مطرح کرده و مدعی شده بود که مسی دیگر هرگز به این تیم باز نخواهد گشت. 
ماتیاس مسی علاوه بر انتقاد شدید از لاپورتا، تأکید کرده بود که مردم اسپانیا با مسی رفتار درستی نداشتند و آن‌ها را خیانت‌کار نامیده بود. او گفت مسی در صورتی برمی گردد که لاپورتا از بارسا برود. البته ساعاتی پیش او از اظهارنظر جنجالی خود ابراز پشیمانی کرد و از هواداران بارسلونا پوزش خواست.

1800224

رئیس بارسلونا که امروز در کنفرانسی خبری شرکت کرده بود، در واکنش به حرف های ماتیاس مسی گفت:«اهمیتی به حرف های او نمی دهم. لیونل مسی عضو همیشگی بارسلوناست و افتخار می کنیم که بهترین بازیکن تاریخ فوتبال از بارسلونا فوتبالش را شروع کرد و اینجا تاریخ‌سازی کرد. او الان بازیکن پی اس جی است و به احترام او و باشگاهش ترجیح می دهم از مسی حرف نزنم. ماتیاس عذرخواهی کرد و بهتر است دیگر به آن نپردازیم. این موضوعی تمام شده است.»

لاپورتا ادامه داد:«ماتیاس را تا حدی درک می کنم و نمی خواهم واکنشی به اظهارنظرش داشته باشم، چون عذرخواهی کرد. او برادر مسی است و حرف هایش هرچند غم‌انگیز بود ولی پوزش خواست و من هم عذرخواهی‌اش را قبول کردم. همه ما مسی را دوست داریم و هرگز علیه او حرف نخواهیم زد. حرف های ماتیاس تاثیری روی رابطه لئو و بارسلونا نخواهد گذاشت.»

1798807

لاپورتا سپس در مورد صدرنشینی بارسلونا در لالیگا گفت:«در مسیر درستی قرار داریم و هدف اول ما قهرمانی در لالیگاست. هرچند تیم در دوران گذار است ولی صدرنشین هستیم و هفته به هفته قدرتمندتر می شویم. البته هنوز تا پایان فصل زمان زیادی باقیمانده و برای قهرمانی باید بسیار تلاش کنیم. خوشحالم توانسته ایم بارسا را از بحران خارج کنیم و شادی را به هواداران برگردانیم. بارسا ویرانه ای بود که تحویل گرفتیم و حالا در شرایط خوبی قرار دارد.»

1792001

لاپورتا در تمجید از ژاوی گفت:«او مثبت اندیش است و بارسا را به بهترین شکل می شناسد. ژاوی شرایط سخت مالی ما را می دانست ولی قبول کرد مربی تیم شود. هرگز چیزی غیرمعقول از ما نخواسته و تنها می توانم از او و کادرش تشکر کنم.»

لاپورتا در مورد مشکلات مالی بارسا و دشواری جذب بازیکن گفت:«این به خاطر محدودیت هایی است که لالیگا برای ما در نظر گرفته است. ما باشگاه را با 300 تا 350 میلیون یورو ضرر تحویل گرفتیم. تا به امروز 100 میلیون یورو از دستمزدها را کاهش داده ایم و در تابستان امیدوارم این رقم به 175 میلیون یورو برسد. در عین حال توانستیم با هزینه 74 میلیون یورویی، تیمی مدعی قهرمانی بسازیم. متاسفانه هر زمان یک مانع را پشت سر می گذاریم، لالیگا یک قانون جدید علیه ما وضع می کند.»

1737493

لاپورتا در مورد وضعیت آنسو فاتی و احتمال جدایی او گفت:«مدیر برنامه های فاتی در بارسلوناست ولی او بازیکن ماست و به او امید داریم. او در باشگاه بازیکن محبوبی است و خبری از انتقال احتمالی اش ندارم. اصلا در فهرست فروش ما نیست ولی از آینده خبر ندارم. ما به فاتی امید داریم و مطمئنم به روزهای خوبش بر می گردد. تمایلی برای از دست دادن فاتی نداریم ولی در فوتبال چیزی قابل پیش بینی نیست.»

اتهام 100 تخلف مالی لیگ برتر انگلیس به سیتی:«از جزئیات این موضوع خبر ندارم. دوستان زیادی در سیتی دارم و امیدوارم از این بحران به سلامت خارج شوند. نمی خواهم اظهارنظر دیگری در این مورد داشته باشم.»

1752733

آینده سرخیو بوسکتس:«هنوز با سرخیو برای تمدید پای میز مذاکره نرفته ایم چون زمان درستی برای این کار پیدا نکرده ایم. زمستان پیشنهادی از لیگ آمریکا داشت و می توانست برود ولی در نهایت ماندنی شد. قرار بر این شده در هفته های بعد حرف بزنیم.»

رفتن بارسا به ورزشگاه مونتژوئیک در دوران بازسازی نوکمپ:«در حال کار کردن روی این انتقال هستیم و با شورای شهر و پلیس محلی و ملی جلساتی داشته ایم. مشکلات رفت و آمد و ساختاری در ورزشگاه وجود دارد. گنجایش ورزشگاه 49 هزار نفر است و ما قطعا در هر بازی ضرر مالی خواهیم داشت ولی بهتر است فعلا صبور باشیم و بعدا اطلاعات دقیق‌تری خواهم داد.»

1800228

تمدید طولانی مدت با عثمان دمبله:«دمبله خوشحال است و ما هم از او راضی هستیم. او می دانست چه بازیکن مهمی برای بارسلوناست و تصمیم گرفت تمدید کند. هنوز یک سال و نیم دیگر قرارداد دارد و می خواهیم همین روند خوب را ادامه دهد و به قراردادش پایبند باشد. الان مصدوم است ولی روند ریکاوری او خوب پیش می رود.»

احیای سوپرلیگ اروپا:«در حال پیشرفت است. رقابتی جذاب و پایدار خواهد بود و به سلامت بازیکنان احترام می گذارد. آنچه که ما می خواهیم این است که گفت‌وگو با یوفا ادامه داشته باشد و با لیگ های ملی هماهنگ باشیم. ما باید یک بحث عمیق‌تر برای همزیستی وهماهنگی با لیگ های داخلی ایجاد کنیم؛ همانطور که الان بین لیگ قهرمانان با لیگ های داخلی هماهنگی مناسبی وجود دارد.»

دیدگاه‌ها