کد خبر : 1873657 | 12 اسفند 1401 ساعت 21:22 | 26.6K بازدید | 8 دیدگاه

الاهلی با ایرانی‌ها یک امتیاز گرفت؛

نزدیک بود کنعانی گل ۶ را بزند!

تیم فوتبال الاهلی با بهره‌مندی از دو مدافع ایرانی خود به تساوی مقابل الغرافه رضایت داد.

نزدیک بود کنعانی گل ۶ را بزند!

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه مسابقات هفته شانزدهم لیگ ستارگان قطر، تیم الاهلی در حالی که برای دومین بازی پیاپی شجاع خلیل‌زاده و محمدحسین کنعانی‌زادگان را به‌طور همزمان در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۷:۲۵ امروز در استادیوم ثانی بن جاسم مقابل الغرافه رده پنجمی قرار گرفت.

الغرافه که حملات زیادی در شروع بازی روی دروازه الاهلی داشت، روی یک حمله سریع از سمت راست زمین و پاس به پشت محوطه جریمه، با شوت‌زنی مهدی تاهرات به گل اول دست یافت و دروازه یاران کنعانی و شجاع را باز کرد.

مهدی تاهرات، مدافع الجزایری پیشتاخته الغرافه در دقیقه ۳۰ با شوت‌زنی از پشت محوطه جریمه شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد که ضربه او پس از برخورد به پشت محمدحسین کنعانی‌زادگان که قصد مهار توپ را داشت، تغییر جهت داد و تبدیل به گل شد و نتیجه را یک بر صفر کرد.

الاهلی در دقیقه ۶۶ گل خورده را جبران کرد و پس از آن توانست روی فشار حملات الغرافه موفق کار کند و نمایش موثر مدافعان ایرانی اجازه ندهد نتیجه تغییری داشته باشد.

کنعانی که پیش از این در ۱۵ مسابقه برای الاهلی ۵ گل در لیگ ستارگان قطر به ثمر رسانده بود، در لحظات پایانی دیدار امشب نیز با پیشروی تا محوطه جریمه الغرافه موقعیت‌سازی کرد که پس از دادن پاس در عمق، پاس دوم را دریافت نکرد تا فرصت عالی شوت و ششمین گل فصل برای او به وجود نیاید.

یاران شجاع و کنعانی‌زادگان با تساوی یک بر یک در مسابقه خارج از خانه مقابل الغرافه ۲۱ امتیازی شدند و موقتا در جایگاه ششم جدول لیگ ستارگان قطر قرار گرفتند که در صورت برتری الوکره در بازی امشب به رتبه هفتم برمی‌گردند.

دیدگاه‌ها