کد خبر : 1896511 | 28 اسفند 1401 ساعت 04:00 | 24.3K بازدید | 2 دیدگاه

تبدیل میرزایی به بوگاتی آبی! (عکس)

تنها چند دقیقه زمان در دیدار با گل گهر نیاز بود تا رضا میرزایی تبدیل به مرد محبوب آبی‌ها شود.

تبدیل میرزایی به بوگاتی آبی! (عکس)

به گزارش “ورزش سه”، طبیعتا تمام بازیکنان در مسیر فوتبالی خود با فراز و نشیب‌ها و پیچ و خم‌های زیادی رو به رو می‌شوند، این انتخاب خود آنهاست که تسلیم روزهای سخت شوند و برای همیشه به محاق بروند یا اینکه دست از تلاش برندارند تا سر بزنگاه شگفتی خلق کنند.
داستان رضا میرزایی و استقلال از تیر ماه سالی که رو به پایان است آغاز شد. کاپیتان اصفهانی سپاهان بعد از هفت سال حضور در این تیم ترک دیار کرد تا پیراهن آبی را بر تن کند.
رضا میرزایی در ابتدای فصل در پست وینگر راست برای استقلال به میدان می‌رفت، اما با تغییر سیستم ساپینتو و روی فرم آمدن زوج بوشهری آبی‌ها، به نیمکت تبعید شد. البته نه یک نیمکت‌نشین صرف، وینگر سرعتی آبی‌ها همیشه جزء ۱۵ -۱۴ نفر اصلی سرمربی پرتغالی استقلال بود و هر زمانی که به میدان آمد، نمایش قابل‌قبولی از خود به نمایش گذاشت.

1829276

فصل برای رضا بوگاتی هواداران استقلال، یکنواخت و کاملا معمولی پیش می‌رفت تا روز بازی با گل‌گهر و آن بزنگاهی‌ که او انتظارش را می‌کشید فرا رسید.
آبی‌ها در این جدال حیاتی که چاره‌ای جز بردن یا مردن نداشتند، از مهمان سیرجانی خود یک گل دریافت کردند تا اینکه ساپینتو در تصمیمی عجیب و انتحاری رضا میرزایی را به عنوان مدافع چپ جایگزین جعفر سلمانی کرد، حضور ۱۴ دقیقه‌ای این وینگر سرعتی و پا به توپ در مقابل گل‌گهر، باعث خلق روزی خاطره‌انگیز شد.
میرزایی با یک‌ شوت تماشایی در دقیقه ۹۱ طلسم دروازه اکبر منادی را شکست و چند دقیقه بعد با استفاده از سرعت و البته هوش بالای خود، از محمدرضا حسینی پنالتی گرفت تا پایه‌گذار یک کامبک فراموش‌نشدنی برای استقلالی‌ها شود.

میرزایی در آخرین بازی فصل نیز، بار دیگر به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و در بازی دوستانه دیروز استقلال و نساجی در ترکیب حضور داشت.
بدون تردید حالا ساپینتو نگاه متفاوت‌تری به میرزایی باتجربه خود دارد و درخشش او در بازی‌های باقی‌مانده لیگ و جام حذفی دور از ذهن نیست.

دیدگاه‌ها