کد خبر : 1507617 | 06 اسفند 1396 ساعت 16:17 | 5.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلومینیوم اراک 2 ایرانجوان بوشهر 1؛

لیگ‌یک/ ایرانجوان به سقوط نزدیک شد

تیم فوتبال آلومینیوم اراک در تقابل با ایرانجوان بوشهر که یکی از رقیبان اصلی او در فرار از سقوط به شمار می رود، به یک پیروزی ارزشمند دست یافت.

لیگ‌یک/ ایرانجوان به سقوط نزدیک شد 

به گزارش "ورزش سه"، هفته بیست و پنجم رقابت های لیگ یک امروز با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف برگزار شد و در یکی از این دیدارها تیم فوتبال آلومینیوم اراک در خانه موفق شد با پیروزی 2 بر 1 برابر ایرانجوان بوشهر زمین مسابقه را ترک کند.


گل اول این دیدار توسط حمید غلامی در دقیقه 72 به ثمر رسید ولی بلافاصله تیم میهمان با گل اویس کردجهان که پس از پنج هفته بار دیگر به رقابت ها بازگشته بود، گل تساوی را به ثمر رساند. اما این پایان کار نبود و شاگردان حامد بصیری در دقیقه 80 توسط منصور تنهایی به گل برتری دست یافتند تا با سه امتیاز شیرین این مسابقه را ترک کنند.


این دیدار از این جهت برای هر دو تیم حائز اهمیت بود که با توجه به سقوط سه تیم به دسته پایین تر و اینکه تکلیف دو تیم از حالا مشخص است ( راه آهن و صبای قم شرایط سختی برای ماندن در لیگ دارند)، بازنده این دیدار به سقوط به عنوان تیم سوم نزدیک تر می شد و با شکستی که شاگردان غلامرضا دلگرم تجربه کردند با 21 امتیاز در رتبه شانزدهم قرار گرفتند تا در ادامه کار سختی برای بقاء در پیش داشته باشند و تیم آلومینیوم هم 28 امتیازی شد و به رتبه چهاردهم جدول صعود کرد.

دیدگاه‌ها