کد خبر : 1618589 | 29 خرداد 1398 ساعت 10:30 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

رونالدوی جدید پرتغال امروز رسماً به اتلتیکو می‌پیوندد

ژائو فلیکس: قدم اول برای بازسازی اتلتیکو

روزنامه مارکا گزارش صفحه اول خود را به انتقال ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید اختصاص داده و از انتقال قریب‌الوقوع او به این باشگاه خبر داده است.

ژائو فلیکس: قدم اول برای بازسازی اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه بازار گمانه‌زنی درباره انتقال ژائو فلیکس به اتلتیکو مادرید داغ است روزنامه اسپانیایی مارکا که در مادرید منتشر می‌شود به صحبت‌های دیروز دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو درباره فلیکس اشاره کرده و از قول او می‌گوید مساله انتقال فلیکس برای اتلتیکو چالش بزرگی است.

 

سیمئونه دیروز با انتقاد از سیاست‌های نقل و انتقالاتی اتلتیکو از اینکه بازیکنان مهم و کلیدی این تیم مثل آنتوان گریزمان، گودین، لوکاس، خوان فران و دیگران به راحتی باشگاه را ترک کرده و راهی تیم‌های دیگر می‌شوند انتقاد کرده و از انتقال ستاره‌ای مثل ژائو فلیکس استقبال کرده بود.

 

1413876

 

سران اتلتیکو مادرید از رئیس باشگاه گرفته تا آندرئا برتا مدیر ورزشی باشگاه تا سرمربی تیم، سیمئونه در آستانه تابستان سخت در تلاشند تا برای فصل آینده پروژه‌ای بلندپروازانه را پیش ببرند. اما مارکا می‌گوید اتلتیکو تنها چند ساعت تا انتقال گران‌ترین بازیکن تاریخ خود به این باشگاه فاصله دارد.

 

این ستاره گران‌قیمت کسی نیست جز ژائو فلیکس که برای اتلتیکو چیزی در حدود 120 میلیون یورو هزینه خواهد داشت. ستاره 19ساله‌ای که با حضور در اتلتیکو در خدمت تغییر و تحولات اساسی‌ای خواهد بود که سیمئونه برای اتلتیکو تدارک دیده است.

 

مارکا می‌گوید انتقال فلیکس امروز رسمی شده و از سوی اتلتیکو اعلام خواهد شد. ژائو فلیکس بیش از هر چیز برای پر کردن جای خالی آنتوان گریزمان، مهاجم اول اتلتیکو در پنج سال گذشته به خدمت گرفته می‌شود.

 

البته تغییر و تحولات جدید اتلتیکو تنها به ژانو فلیکس خلاصه نخواهد شد. رئیس این باشگاه مادریدی چندی پیش از خرید شش بازیکن مهم در فرصت نقل و انتقالات تابستانی خبر داده بود. با اضافه شدن این بازیکنان جدید اما بازیکنان قدیمی‌تر و باتجربه‌تر اتلتیکو در رختکن وظیفه مهم‌تری بر دوش خواهند داشت چرا که باید بتوانند نقش بزرگتر تیم را بازی کرده و تعادل بین جوانی و تجربه را برقرار سازند. بازیکنانی مثل اوبلاک، سائول و خیمنز از سوی سیمئونه برای ایفا کردن این نقش انتخاب شده‌اند.

 

دیدگاه‌ها