کد خبر : 1617805 | 25 خرداد 1398 ساعت 15:03 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

برای بررسی شرایط و تصمیم گیری؛

قلعه نویی اینبار در کیف و کمپ دینامو (عکس)

امیرقلعه نویی که از چند روز دیگر به تهران بازمی گردد تا تمرینات تیمش را در کمپ کردان آغاز کند، این روزها به دنبال انتخاب کمپی مناسب جهت سفر اروپایی تیم است.

به گزارش "ورزش سه"، چند روز پیش سالار عظیمی مالک ایرانی تیم پاترو ایزدن که در شهر ماسمخلن بلژیک واقع است، پس از سفر امیرقلعه نویی به بلژیک به طور رسمی از سپاهان دعوت کرد تا اردوی خارجی پیش فصل را در کمپ تمرینی این باشگاه انجام دهد.


البته امیرقلعه نویی و باشگاه سپاهان هنوز به صورت رسمی خبری در این زمینه منتشر نکرده اند و محل اردوی خارجی پیش فصل طلایی پوشان مشخص نیست.

 

1413136


در همین راستا امروز هم سرمربی سپاهان بازدیدی از کمپ باشگاه دیناموکیف اوکراین داشت تا علاوه بر تبادل تجربیات، امکانات این باشگاه نامدار اوکراینی را زیرنظر بگیرد تا بتواند تصمیم مناسب تری جهت برپایی اردوی شاگردانش با در نظر گرفتن تمام جوانب بگیرد.


طلایی پوشان که عنوان نائب قهرمانی لیگ نوزدهم را کسب کردند و تاکنون عملکرد خوبی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی با جذب مرتضی منصوری، محمدرضا حسینی و جرجی گولسیانی و البته جذب دو بازیکن جوان از لیگ یک یعنی زینالی و محبی داشته اند، از یکم تیرماه فاز اول تمرینات آماده سازی برای حضور در لیگ نوزدهم را مانند سال گذشته در کمپ کردان آغاز می کنند ولی قلعه نویی می خواهد تیمش با آمادگی و روحیه مناسبی لیگ را شروع کند و به همین دلیل این روزها تلاش می کند، بهترین کمپ را با بازدید از مکان های مختلف برای تیمش جهت برگزاری اردوی خارج از کشور در نظر بگیرد.

 

1413135

دیدگاه‌ها