کد خبر : 1617734 | 25 خرداد 1398 ساعت 11:03 | 2.3K بازدید | 0 دیدگاه

تکمیل کادر فنی استقلال با ملی پوش سابق ایران

رحمان رضایی دستیار ایرانی استراماچونی؟

با قطعی شدن حضور مربی جوان و جذاب ایتالیایی روی نیمکت استقلال گمانه زنی ها در خصوص دستیاران ایتالیایی او به اوج خود رسیده است.

رحمان رضایی دستیار ایرانی استراماچونی؟

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که چند روز قبل کامران منزوی عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در حاشیه صحبت در خصوص وضعیت نهایی آندره آ استراماچونی نسبت به شایعات در قبال دستیاران ایرانی او نیز واکنش نشان داد با قطعی شدن عقد قرارداد با مرد ایتالیایی، همه در انتظار معرفی دستیار ایرانی و تکمیل کادر فنی جدید استقلال هستند.


در میان تمام گزینه هایی که نام شان به گوش می رسد از رحمان رضایی به عنوان جدی ترین گزینه برای ننشستن روی نیمکت استقلال و تکمیل کادر فنی استراماچونی نام برده می شود. ملی پوش سابق فوتبال ایران به احتمال زیاد دستیار سرمربی جدید خواهد بود. رحمان بازیکن سابق تیم ملی در دوران بلاژویچ درخسید و به باشگاه پروجا ایتالیا پیوست بعد از سال ها بازی در سری A به ایران برگشت و بعد از یک دوره کوتاه حضور در پرسپولیس به قطر رفت .


رحمان از سال 2001 که پیراهن پروجا را برتن کرد به مدت هفت فصل برای این تیم، مسینا و لیوورنو به میدان رفت و نزدیک به 170 بار بازی کرد تا یکی از موفق ترین لژیونرهای ایرانی در آن دهه لقب بگیرد. جالب این که بهترین بازی های رحمان مقابل تیم های بزرگ سری A از جمله خود اینترمیلانی بود که استراماچونی هم تیم امید هم بزرگسالانش را در مقطعی رهبری می کرد.


ستاره سابق تیم ملی در سال 2010 بعد از یک فصل بازی در الاهلی به ایران بازگشت و برای شاهین بوشهر به میدان رفت گرچه مصدومیت او را آزار می داد. در نهایت هم در پیکان از فوتبال خداحافظی کرد تا وارد عرصه مربیگری شود.حضور در تیم های دسته اولی از جمله برق جدید شیراز همین طور دستیاری امیر قلعه نویی در تراکتورسازی باعث شد تا تسلط بر زبان ایتالیایی او را به عنوان گزینه اول و جدی باشگاه استقلال برای دستیاری استراماچونی برسر زبان ها بیاندازد، اتفاقی که اگر مورد خاصی پیش نیاید ظرف یکی دو روز آتی نهایی و حکم رحمان رضایی به عنوان مربی استقلال صادر خواهد شد.

دیدگاه‌ها