کد خبر : 1625857 | 02 مرداد 1398 ساعت 10:40 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

مربی دروازه‌بان‌های کی‌روش در باشگاه تایلندی

باشگاه تایلندی موانگتونگ یونایتد، الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بانهای کارلوس کی‌روش در تیم ملی ایران را به عنوان مربی دروازه‌بانهای خود تعیین کرد.

مربی دروازه‌بان‌های کی‌روش در باشگاه تایلندی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه تایلندی موانگتونگ یونایتد اعلام کرد الکساندر لوپز، مربی دروازه‌بانهای کارلوس کی‌روش که در زمان حضور سرمربی پرتغالی روی نیمکت تیم ملی ایران هدایت دروازه‌بانهای تیم ملی را به عهده داشت و به همراه تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه و جام ملتهای 2019 آسیا شرکت داشت را به عنوان مربی دروازه‌بانهای خود منصوب کرد.

 

1421469

 

باشگاه تایلندی علت اصلی انتخاب لوپز را امکان برقراری ارتباط بهتر بین او با دروازه‌بان اول این تیم تایلندی، دانگ وان لام ویتنامی اعلام کرده است. پیش از این موانگتونگ از یک مربی دروازه‌بانی تایلندی استفاده می‌کرد که به دلیل آشنا نبودن به زبان انگلیسی نمی‌توانست با دروازه‌بان ویتنامی تیم ارتباط برقرار کند.

 

الکساندر لوپز پرتغالی سابقه زیادی از کار در کشورهای آسیایی دارد. او پیش از کار در تیم ملی ایران به عنوان عضو کادر فنی کارلوس کی‌روش، سابقه حضور در باشگاه‌های اماراتی، کویتی و هندی را داشته است.

 

لوپز در سال 2018 به هموطنش کارلوس کی‌روش پیوست و به عنوان مربی دروازه‌بانهای تیم ملی فعالیتش را آغاز کرد. لوپز به همراه تیم ملی ایران در جام ملتهای آسیا 2019 مقابل ویتنام قرار گرفت که دانگ وان لام را درون دروازه داشت. ایران در آن بازی موفق شد ویتنام را با نتیجه 2-0 از پیش رو بردارد.

 

دیدگاه‌ها