کد خبر : 1624779 | 28 تیر 1398 ساعت 12:02 | 975 بازدید | 0 دیدگاه

صعود ۲ جودوکار ایران به نیمه نهایی تورنمنت قزاقستان

صفویه پس از ۵۰ ثانیه حذف شد!

در روز پایانی رقابت‌های بین‌المللی جودو در قزاقستان، مهدی فتحی‌پور در ۸۱- و محمد ملک محمدی در وزن ۹۰- کیلوگرم راهی نیمه نهایی شدند اما رامین صفویه با نمایشی ضعیف در همان دور نخست وزن ۱۰۰- کیلوگرم با شکست از حریف قزاق حذف شد.

صفویه پس از ۵۰ ثانیه حذف شد!

به گزارش ورزش سه و به نقل از ایسنا، در جریان دومین روز از رقابت‌های بین‌المللی جودو در قزاقستان، مهدی فتحی‌پور در وزن ۸۱- کیلوگرم در دور نخست برابر آرگینوف از قزاقستان در مدت زمان ۵ دقیقه و ۵۴ ثانیه با ضربه فنی به برتری رسید. وی در دومین مبارزه نیز  آیدین دارتایف دیگر جودوکار کشور میزبان را در مدت زمان ۲ دقیقه و ۲۳ ثانیه ایپون کرد و به نیمه نهایی رسید.

 

فتحی‌پور برای رسیدن به فینال باید از سد تورپال تپکایف از روسیه بگذرد.

 

محمد ملک محمدی در وزن ۹۰- کیلوگرم در دور نخست برابر سریک سالمنوف از قزاقستان در مدت زمان یک دقیقه و ۵۹ ثانیه با ضربه فنی پیروز شد. وی در دومین مبارزه نیز زکریایف دیگر جودوکار قزاق را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. ملک محمدی برای رسیدن به فینال باید از سد رومن دونتسوف از روسیه بگذرد اما در وزن ۱۰۰- کیلوگرم رامین صفویه با نمایشی ضعیف در همان دور نخست برابر ریسیمبک از قزاقستان در ۵۰ ثانیه ایپون شد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

در روز نخست این رقابت‌ها علیرضا خجسته در ۶۶- و محمد بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم موفق به کسب مدال نقره این رقابت‌ها شدند.

دیدگاه‌ها