کد خبر : 1625469 | 31 تیر 1398 ساعت 14:18 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

راکیتیچ: علاقه تیم های دیگر غرورانگیز است

ایوان راکیتیچ از اینکه تیم های مختلفی خواهان او هستنند احساس غرور می کند با این حال هدف او ماندن در بارسلونا است.

راکیتیچ: علاقه تیم های دیگر غرورانگیز است

به گزارش "ورزش سه"، ایوان راکیتیچ در چند سال اخیر همواره کانون شایعات مختلف در بازار نقل و انتقالات بوده است. ستاره کروات 31 ساله، فصل گذشته تا آستانه پیوستن به پی اس جی پیش رفت ولی در نهایت متقاعد شد در بارسا بماند. امسال هم گفته می شود اینتر، یونایتد و پی اس جی خواهان او هستند.

 

 

1421068

 

 

راکیتیچ که در نشست خبری بازی دوستانه مقابل چلسی شرکت کرده بود، در واکنش به شایعات جدایی اش گفت:« دیگر به این شرایط عادت کرده ام. از وقتی به بارسلونا پیوسته ام، این شایعات در مورد من منتشر می شود. سال گذشته هم قضیه همین بود ولی با مربی و باشگاه حرف زدم و در نهایت ماندنی شدم. حالا هم هدفی جز ماندن در بارسا ندارم. چند سال دیگر قرارداد دارم و تمرکزم روی بارسلونا است.»

 

راکیتیچ ادامه داد:« البته مایه غرور و افتخار است که باشگاه های مختلفی خواهان من هستند ولی گفتم که می خواهم در بارسا بمانم. علاقه باشگاه های دیگر نشان دهنده این است که کارم را خوب انجام داده ام و هنوز در اوج هستم.

در حال حاضر به چیزی جز درخشیدن برای بارسا و فتح جام های بیشتر فکر نمی کنم. گروهی قدرتمند در اختیار داریم که رویاهای زیادی در سر دارد. با بارتومئو(رئیس باشگاه) نیز اخیرا صحبت کرده ام. در مورد مسائل مختلف حرف زدیم ولی باشگاه فعلا برنامه های دیگری در اولویت دارد و تمدید قرارداد من فعلا در دستور کار نیست.»

 

 

دیدگاه‌ها