کد خبر : 1583291 | 22 دی 1397 ساعت 17:40 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

طارمی: برابر عراق هم برای پیروزی خواهیم جنگید

مهاجم دو گله تیم ملی در پایان روز دوم جام ملت‌ها ابراز امیدواری کرد در ادامه نیز به همین روند ادامه دهند.

طارمی: برابر عراق هم برای پیروزی خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، مهدی طارمی که در دیدار اول با ثبت دو گل شانس بالایی برای دستیابی به عنوان آقای گلی این رقابت‌ها برای خود شکل داده، در دیدار برابر ویتنام نتوانست گلی برای ایران به ثبت برساند. او در پایان این بازی که با دو گل سردار آزمون به سود شاگردان کارلوس کی‌روش و ایران خاتمه یافت، در میکسدزون حضور یافت و به سوالات پاسخ داد.


طارمی در ابتدای صحبت‌هایش گفت: بازی خوشبختانه با پیروزی ما خاتمه یافت. ما دو گل زدیم و این در حالی بود که شانس ثبت گل‌های بیشتری هم داشتیم. نتوانستیم از فرصت ها سود ببریم اما چیزی که اهمیت داشت دستیابی به سه امتیاز این بازی بود.


مهاجم تیم ملی درباره نتیجه کسب شده در این بازی و بازی مقابل ویتنامی که در دیدار اول غافلگیرانه برابر عراق ظاهر شده بود گفت: ویتنام به نظرم در این بازی کمی هجومی‌تر و بازتر بازی کرد. آنها اگر به نتیجه نمی‌رسیدند احتمال حذف شان زیاد بود و این مساله باعث شد تا باز بازی کنند.


طارمی در پایان درباره بازی مقابل عراق گفت: گام اول خودمان را برای صعود برداشتیم و موفق عمل کردیم. جا دارد از حمایت هواداران نیز تشکر کنم و امیدوارم این حمایت را در دیدارهای آتی نیز شاهد باشیم. بازی با عراق نیز برای پیروزی گام خواهیم برداشت و انشاالله به برد خواهیم رسید.

 

دیدگاه‌ها