کد خبر : 1615920 | 15 خرداد 1398 ساعت 22:25 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

هر چه از ایکاردی اصرار، از کونته انکار!

آنتونیو کونته، سرمربی جدید اینتر، علاقه ای به حفظ مائورو ایکاردی در ترکیب تیمش برای فصل بعد ندارد.

هر چه از ایکاردی اصرار، از کونته انکار!



به گزارش "ورزش سه"، فصل برای ایکاردی به بدترین شکل ممکن تمام شد و او که تا چند ماه قبل کاپیتان و بهترین گلزن نراتزوری محسوب می شد، حالا فاصله ای تا جدایی از اینتر بعد از شش فصل درخشان ندارد.

 

با ورود کونته، همه در انتظار روشن شدن تکلیف ایکاردی بودند اما کوریره دلا اسپورت مدعی شد تلاش های مهاجم 26 ساله آرژانتینی برای ماندن بی فایده است و کونته نام وی را در لیست فروش اینتر قرار داده است.

 

1398095

 

ایکاردی علاقمند به ماندن در اینتر است و از استیون ژانگ خواسته برای ابراز این درخواست به وی وقت برگزاری یک جلسه را بدهد. حتی واندا نارا، همسر و مدیر برنامه جنجالی مائوریتو نیز قول داده از حواشی خود بکاهد و حتی دیگر در برنامه تیکی تاکا که باعث بروز حاشیه های فراوانی در ماه های اخیر شده نیز حضور نداشته باشد.

 

اما تمامی این مسائل نیز تغییری در نظر کونته ایجاد نکرده و او خواهان جدا شدن ایکاردی است. این سرمربی ایتالیایی وجود نظم در رختکن را مولفه اصلی موفقیت می داند و معتقد است وجود ایکاردی در ترکیب اینتر ممکن است بر هم زننده نظم باشد. با این حساب جدایی مهاجم گلزن اینتر از این تیم قطعی است و باید دید مقصد ایکاردی برای فصل بعد چه تیمی خواهد بود.

دیدگاه‌ها