کد خبر : 1622893 | 19 تیر 1398 ساعت 12:08 | 969 بازدید | 0 دیدگاه

سولسشر: رسانه‌ها علیه پوگبا جوسازی می‌کنند

اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد از پل پوگبا ستاره این تیم حمایت کامل کرده و می‌گوید رسانه‌ها علیه ستاره فرانسوی تیمش جوسازی می‌کنند.

سولسشر: رسانه‌ها علیه پوگبا جوسازی می‌کنند

به گزارش "ورزش سه"، اوله گنار سولسشر، سرمربی منچستریونایتد در تلاش برای کاهش شایعات مطرح شده درباره جدایی پل پوگبا از شیاطین سرخ از او حمایت کرده و می‌گوید رسانه‌ها علیه این ستاره فرانسوی جوسازی می‌کنند.

 

سولسشر در اولین کنفرانس خبری خود در اردوی پیش‌فصل یونایتد در استرالیا به خبرنگاران گفت باشگاه منچستریونایتد تا کنون هیچ پیشنهادی برای واگذاری پوگبا دریافت نکرده و با وجود اینکه ستاره فرانسوی با این باشگاه قرارداد دارد، یک جو سنگین رسانه‌ای علیه او ایجاد شده است.

 

1418251

 

سولسشر به خبرنگاران گفت:" به نظر می‌رسد علیه پوگبا جوسازی شده است. او فوتبالیست بزرگی است. یک حرفه‌ای به تمام معنا. او تا حالا هیچ مشکلی نداشته و قلبی از طلا دارد".

 

سرمربی منچستریونایتد در ادامه گفت:" مثلا دیروز جسی لینگارد و پوگبا داشتند کنار هم راه می‌رفتند ولی رسانه‌ها طوری وانمود کردند که انگار بین آنها دعوا شده است. ولی هیچ مساله‌ای نیست و این دو با هم کوچکترین مشکلی ندارند".

 

سولسشر در ادامه گفت:" پوگبا هرگز خودش را جدا از تیم ندانسته. او همیشه می‌خواهد برای یونایتد بازی کند و همیشه از آخرین حد توانش برای بازی در یونایتد استفاده می‌کند".

 

دیدگاه‌ها