کد خبر : 1622951 | 19 تیر 1398 ساعت 15:02 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

پیام آخر سولسشر برای پوگبا و رایولا

اوله گونار سولسشر، سرمربی منچستر یونایتد در جدیدترین کنفرانس خبری خود در تور پیش فصل باشگاه، به صحبت های مینو رایولا مدیر برنامه های پل پوگبا واکنش نشان داد.

پیام آخر سولسشر برای پوگبا و رایولا

به گزارش "ورزش سه"، باوجود باقی ماندن 3 سال از قرار داد پل پوگبا، هافبک فرانسوی منچستریونایتد، این بازیکن و مدیر برنامه هایش به شدت به دنبال خروج از جمع شیاطین سرخ هستند اما باشگاه منچستریونایتد علاقه ای به فروش او ندارد. اکنون سرمربی شیاطین سرخ هم تاکید کرد که از ماندن این ملی پوش فرانسوی در الدترافورد مطمئن است.

 

 

1418443

 

 

سولسشر در اولین کنفرانس مطبوعاتی خود در این مورد اظهار داشت: " تاجایی که من اطلاع دارم، پیشنهادی برای هیچ یک از بازیکنانمان دریافت نکرده‌ایم. ما منچستر یونایتد هستیم و مجبور به فروختن هیچ بازیکنی نیستیم.

پل هرگز دغدغه‌ای برای من نبوده است. او واقعا حرفه‌ای است و من نمی‌توانم دائما اینجا بنشینم و در مورد او و گفته‌های مدیربرنامه ها صحبت کنم. هنوز چند سالی از قراردادش باقی مانده و او فوق العاده بوده است.

 

 

1418249

 

 

من اینجا هستم تا در مورد کل پیش فصل حرف بزنم. پل هرگز خودش را از تیم جدا نکرده و همیشه بهترین عملکرد را ارائه کرده است. من نمی‌توانم چیزی را گزارش کنم. مدیربرنامه ها همیشه حرف می‌زنند. ما پیشنهادی دریافت نکرده‌ایم. این تمام چیزی است که می‌ توانم در این مورد بگوییم.

من فقط در مورد مینو رایولا حرف نمیزنم. همه مدیربرنامه ها به فکر موکلان خود هستند. من باید از تیم خودم مواظبت کنم."

سولسشر در واکنش به سوال خبرنگاران درمورد شرایط بازیکنان ناراضی در تیم گفت: " تا زمانی که بازیکنان اینجا هستند، حرفه‌ای رفتار می‌کنند. مدیربرنامه ها می‌توانند حرف خودشان را بزنند ولی ما هم در پشت صحنه حرف‌های خودمان را می‌زنیم.

 

 

1411465

 

 

من با پوگبا، لوکاکو، رشفورد و جسی لینگارد حرف زدم و تا جایی که من اطلاع دارم، پیشنهادی برای هیچ یک از بازیکنان‌مان دریافت نکرده‌ایم.

در مورد پل، به نظر می‌رسد کار رسانه‌ها باشد. او بسیار حرفه‌ای است و هرگز مشکلی با او نداشته‌ایم. شنیدم که در مورد یک فیلم از جسی و پوگبا، موضوع درگیری این دو بازیکن را مطرح کرده‌اند در حالی که چنین چیزی مطرح نبوده است. به هیچ وجه مشکلی وجود ندارد."

 

 

1418444

دیدگاه‌ها