کد خبر : 1553918 | 24 شهریور 1397 ساعت 13:58 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

رازگشایی مدیراجرایی صنعت از حوادث تختی

سکوهای نفتی علیه برزیل در روز شکست کهکشانی‌ها

نفت آبادان در شرایطی به یک پیروزی بزرگ در جام حذفی دست پیدا کرد که اتفاقات روی سکوها چندان هماهنگ با این پیروزی نبود.

سکوهای نفتی علیه برزیل در روز شکست کهکشانی‌ها

به گزارش" ورزش سه" صنعت نفت آبادان در یک مسابقه حساس بازی باخته برابر تراکتورسازی کهکشانی را مساوی و در نهایت برد تا حالا یکی از مدعیان جام حذفی باشد. با وجود اینکه صنعت نفت یک بازگشت فوق العاده در این بازی داشت و بازی سه بر یک باخته را مساوی کرد؛ اما اتفاقات روی سکوها با اتفاقات درون زمین هماهنگ نبود.

مهران فرقانی مدیراجرایی باشگاه صنعت نفت در این رابطه گفت:« دیروز اتفاق های خیلی بدی در ورزشگاه رخ داد.» او افزود:« ما از سال گذشته بازیکنان زیادی از دست دادیم و امسال یک مربی خارجی آوردیم. شاید این حرف ها الان دیر باشد اما حالا که پیروز شدیم من این حرف ها را می زنم. صنعت نفت امسال 35 روز نه مدیرعامل داشت و نه هیات مدیره ...ولی در حالی که تیم های نفتی دیگر مثل پارس جنوبی و نفت مسجد سلیمان مشکلات مالی دارند ما توانسته ایم سی درصد از قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم که جا دارد از آقای زمانی رئیس منطقه آزاد اروند تشکر کنم که 6 میلیارد تومان برای شروع کار به باشگاه صنعت نفت دادند. هرچند این شش میلیارد نصف مبلغ قرارداد بازیکن ژاپنی تراکتورسازی است.»


فرقانی در ادامه گفت:« وزارت نفت امسال یک ریال به هیچکدام از تیم هایش نداده است با این حال ما در این شش هفته ، بازی به بازی بهتر شدیم و این در حالی بود که فشار زیادی را تحمل کردیم. متاسفانه یکسری پیج ها و کانال ها برای یکسری آدم ها که منافعشان در باشگاه به خطر افتاده و از آبادان دور شده اند کار می کند. این کانال ها و پیج ها متاسفانه دست به هرکاری می زنند.»


مدیراجرایی نفت گفت:« متاسفانه این افراد دیروز از دقیقه 45 که بازی یک بر یک بود شروع به دادن شعار علیه تیم کرده و فشار زیادی را به تیم وارد کردند و این باعث شد تیم ما در نیمه دوم دو گل بخورد. باور کنید من از دیروز تا الان نتوانستم دقیقه ای بخوابم چرا که وقتی گزارش بازی را دیدم و شنیدم که کارشناس مغرض چه حرف هایی روی بازی علیه صنعت نفت می زند واقعا اعصابم به هم ریخته است. چطور ممکن است که کارشناس تیم شهرش را تخریب کند آن هم تیمی که واقعا خوب بازی می کند. صنعت نفت امسال مقابل پرسپولیس و سپاهان از بهترین تیم های لیگ برتر شکست نخورد و بازی خوبی انجام داد و فقط یک باخت مقابل پدیده صدرنشین داشت ضمن اینکه تراکتورسازی را با تمام ستاره هایش برد.»


او افزود:« عمق فاجعه اینجا بود که دیروز یکی از مسئولان بعد از رقم خوردن نتیجه سه بر یک به نفع تراکتور در جایگاه ویژه می خندید. این در حالی است که این آقایان هیچ کمکی به صنعت نفت آبادان نکرده اند.»


او همچنین گفت:«من بیست سال است که در ورزش هستم اما سالم تر از مدیرعامل حال حاضر صنعت نفت(عیسی زاده) ندیدم اما متاسفانه از دقیقه 45 و درحالی که بازی یک بر یک است به او فحاشی می کنند.»


مدیراجرایی نفت آبادان درباره کسانی که فحاشی می کردند گفت:« یک سری لیدر و یک سری کانال ها و پیج های خاص هستند که این کار را می کنند. ما دیروز با مسئولان امنیتی استان جلسه داشتیم و قرار شد با کسانی که می خواهند این جو را راه بیاندازند برخورد شود و این افراد باید پاسخگو باشند. خداراشکر می کنم که بازی را بردیم چون اگر می باختیم معلوم نبود چه اتفاقی می افتاد و شاید کسی سالم از زمین بیرون نمی آمد.»

فرقانی در ادامه گفت:« می خواهم به هواداران بگویم که صنعت نفت که به سپاهان و پرسپولیس نباخته و تراکتورسازی را برده چه کار باید می کرده که نکرده است؟ بیایند بودجه ما را هم ببینند! صنعت نفت معمولا آخرین انتخاب فوتبالیست ها است و بازیکنان نخبه به 5-6 تیم اول و ثروتمند می روند. ما برای خرید بازیکن خارجی محدودیت های زیادی داریم و نمی توانیم با این دلار بازیکن 500 هزار دلاری بخریم.»

او همچنین درباره سرمربی پرتغالی این تیم اضافه کرد:« درباره پائولوسرجیو باید بگویم که او یک مربی با دانش است که روزی 14 ساعت کار می کند. هر زمان حتی به خانه او می روید می بینید که دارد تمرینات را طراحی می کند. او یکی از معدود مربیانی است که حتی فیلم تمرینات تیم را هم آنالیز می کند.»


او گفت:« باشگاه براساس رزومه ای که سرجیو داشت او را انتخاب کرد ضمن اینکه شخصیت او حتی بهتر از بعد فنی اوست. او شرایطی را به وجود آورده که جاسم کرار 120 دقیقه در ترکیب تیم در زمین می دود. کدام مربی است که در یک بازی به این حساسی به بازیکنان جوانی چون دریس و غبیشاوی بازی بدهد. سرجیو کسی است که از تمام داشته هایش به بهترین شکل ممکن استفاده می کند. تمام بازیکنان تیم عاشق سرجیو هستند و ناراحتی همه وقتی تیم نتیجه نمی گرفت به خاطر سرجیو بود؛ اما برد روز گذشته هدیه ای بود که بازیکنان به این مربی دادند.»

فرقانی درباره کرار هم گفت:« کرار واقعا تمام توانش را می گذارد و توانایی های فنی اش را در این سن و سال نشان می دهد. صنعت نفت تیمی است که هفته به هفته پیشرفت می کند و بازیکنان نیز شرایطشان بهتر و بهتر می شود. اما آنچه مهم است اینکه هوادارها باید تکلیفشان را با تیمشان مشخص کرده و هوادارهای واقعی نفت نباید بگذارند یک عده به این تیم ضربه بزنند.»


او با بیان اینکه بالوتلی بازیکن خارجی دیگر این تیم نیز نمایش خیلی خوبی داشت گفت:«راجع به بازیکن خارجی فدراسیون فوتبال قوانینی گذاشته مثل اینکه بازیکنی که می آید باید حداقل هفت بازی در سطح اول اروپا کرده باشد، یا بازیکن ملی بوده و یا در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و این یعنی دیگر نمی شود بازیکن خارجی بی کیفیت را وارد فوتبال ایران کرد. اگر بازیکنی هم می آید باید زمان بدهیم تا با تیم و شرایط زندگی اش تطبیق پیدا کند. بالوتلی از زمانی که به نفت آمد تحت بدترین فشارها بود اما دیروز توانست یک پاس گل بدهد، یک گل بزند و پنالتی اش را هم تبدیل به گل کرد تا ارزش هایش را نشان دهد.»


مدیراجرایی نفت آبادان در ادامه گفت:« از هفته های قبل روی سکوها تحرکاتی بود و ما فکر می کردیم بعد از برنامه نود هوادارها به خودشان بیایند اما متاسفانه فحاشی ها ادامه دارد و حجم آن به حدی است که من پسر پانزده ساله ام را در این هفت هفته نتوانستم به تمرین یا مسابقه ببرم. »

او با اشاره به قضاوت داور مسابقه هم گفت:« از داور بازی تشکر می کنم که خیلی شجاعانه سوت زد و تحت تاثیر فشارها و بی احترامی های بازیکنان ملی تراکتور قرار نگرفت.»


فرقانی در پایان هم گفت:« تیم مدیریتی حال حاضر نفت آبادان وظیفه دارد که کارش را بهترین نحو انجام بدهد و تا زمانی که هیات مدیره حمایت بکند ما هم با قدرت ادامه می دهیم. بازهم می خواهم از آقای زمانی مدیریت منطقه آزاد تشکر کنم که علیرغم فشارهایی که وجود دارد اما حمایت و کمک هایش را از ما قطع نکرده است.»


عکس : محمد امین انصاری

دیدگاه‌ها