کد خبر : 63267 | 07 دی 1390 ساعت 09:45 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

با درخواست مردم و مسئولان بازگشتم

غدیری: انگیزه زیادی برای بازی با استقلال داریم

سرمربی شهرداری یاسوج گفت: بازیکنان ما از انگیزه زیادی برای دیدار با استقلال برخوردار هستند.

غدیری: انگیزه زیادی برای بازی با استقلال داریم

   جمشید غدیری در مورد دیدار با کاوه از سری مسابقات لیگ دسته اول که با برتری شهرداری یاسوج همراه شد، اظهار داشت: بازی خوبی بود و تیم‌ ما فرصت‌های زیادی داشت و توانست از حداقل موقعیت‌هایش استفاده کند و به تک گل برتری برسد. در این بازی روی نیمکت ننشستم و از بازی با استقلال از نیمه نهایی جام حذفی مسئولیت اصلی من به عنوان سرمربی شهرداری یاسوج آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: امیدوارم یک بازی خوب را در تهران ارائه دهیم و نقاط ضعف تیم را در نیم فصل تقویت کنیم. قصد داریم با یارگیری مناسب تیم را متحول کنیم.

غدیری تأکید کرد: به خاطر دو سال عملکردم در شهرداری یاسوج، بازگشتم به خواست مردم و مسئولین بود. من هم تمام سعی و تلاش خود را می‌کنم تا بتوانم با کسب نتایج مطلوب دل مردم یاسوج را شاد کنم.

وی در مورد دیدار روز جمعه با استقلال گفت: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. برای این بازی انگیزه‌های بالایی داریم. استقلال هم در این فصل تیم بسیار خوبی دارد.

سرمربی جدید شهرداری یاسوج در مورد اینکه تیمش سال گذشته هم در مرحله یک چهارم نهایی با استقلال رو در رو شده بود، یادآور شد: در دیدار سال گذشته روی دو ضربه ایستگاهی گل خوردیم در حالی که بازی پایاپایی را با حریف به نمایش گذاشتیم.

غدیری تصریح کرد: 80 درصد بازیکنان تیم همان بازیکنان فصل گذشته هستند که با آنها کار کرده‌ام، ضمن اینکه چمنیان برای این تیم زحمات زیادی را کشید و ما هم دنبال روی مسیر این مربی هستیم. از وی تشکر می‌کنم که تیم بسیار خوبی را ساخته و پرداخته است.

 

دیدگاه‌ها