کد خبر : 1515931 | 19 فروردين 1397 ساعت 00:02 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

تاخیر در قهرمانی العین با برد الوحده

الوحده امارات با برتری مقابل الشارجه فاصله ۴ امتیازی با العین صدرنشین را در فاصله دو هفته به پایان لیگ حفظ کرد.

تاخیر در قهرمانی العین با برد الوحده

به گزارش "ورزش سه"، با برگزاری سه مسابقه پرونده هفته بیستم لیگ برتر امارات بسته شد که در یکی از آنها تیم الجزیره، همگروه تراکتورسازی در لیگ قهرمانان آسیا مهمان الامارات بود و در ادامه دو شکست اخیرش، امشب هم با نتیجه یک بر صفر مغلوب شد تا ۲۵ امتیازی و در جایگاه هفتم جدول بماند و به طور قطع شانس کسب سهمیه آسیایی را هم از دست بدهد.

 

الوصل، دیگر نماینده این کشور در لیگ قهرمانان آسیا که قعرنشین گروه C این رقابت‌ها و یکی از رقبای پرسپولیس بود، در این هفته از لیگ امارات با گل‌های لیما و کاندو موفق به برتری ۲ بر صفر مقابل عجمان شد تا در پایان هفته بیستم ۳۵ امتیازی شود و جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص دهد.

اما یکی از حساس‌ترین بازی‌های هفته بیستم لیگ امارات را الوحده، تیمی که در گروه B لیگ قهرمانان آسیا با ذوب‌آهن همگروه است، برابر الشارجه امارات برگزار کرد و توانست در دیداری جذاب که تمام گل‌های آن در نیمه اول به ثمر رسید، با هت‌تریک تالیابو و نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست پیدا کند.

 

الوحده با این برتری ۴۳ امتیازی شد و در فاصله دو هفته به پایان فصل ۱۸-۲۰۱۷ لیگ امارات، جایگاه دوم جدول و فاصله ۴ امتیازی با العین صدرنشین را حفظ کرد تا سرنوشت قهرمان این کشور به هفته بعد یا دیدار پایانی فصل کشیده شود.

دیدگاه‌ها