کد خبر : 1590423 | 21 بهمن 1397 ساعت 00:55 | 11.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی دلگرم کننده اینتر در خانه پارما

اینتر در دیداری خارج از خانه مقابل پارما با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید و جایگاهش در رتبه سوم جدول سری آ را تثبیت کرد.

پیروزی دلگرم کننده اینتر در خانه پارما

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان لوچانو اسپالتی که در سه دیدار قبلی، با دو شکست و یک تساوی، وارد بحران شده بودند، در دیدار امشب با تک گل لائوتارو مارتینس به پیروزی رسیدند تا حداقل بیش از این خطر از دست دادن رتبه سوم را احساس نکنند.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که در دقیقه 4 توسط کوچکا به گل برسد؛ اما ضربه سر او از بالای دروازه به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم به دنبال زدن گل اول بودند؛ اما موقعیت های زیادی روی دروازه ها ایجاد نمی شد. در دقیقه 24، ژروینیو می توانست دروازه اینتر را باز کند اما ضربه خطرناک او هم راهی به چهارچوب پیدا نکرد.

در ادامه اینتری ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و در دقیقه 34، صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه پریشیچ را دروازه بان پارما دفع کرد.

یک دقیقه بعد نوبت ایکاردی بود که در موقعیت گلزنی قرار بگیرد اما او نیز نتوانست دروازه حریف را باز کند. در دقایق پایانی هر دو تیم موقعیت های خوبی برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و در نهایت نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم را اینتر بهتر آغاز کرد و چیزی نمانده بود که ناینگولان در دقیقه 47 دروازه میزبان را باز کند اما باز هم سه‌په مانع از باز شدن دروازه پارما شد. دو دقیقه بعد، پریشیچ یک موقعیت بسیار خوب برای ایکاردی ایجاد کرد اما او این بار هم نتوانست از این موقعیت استفاده کند.

در دقیقه 55 اینتر به گل رسید اما داور بعد از استفاده از VAR، خطای دی آمبروسیو را به دلیل ضربه زدن به بازیکن حریف اعلام کرد و این گل را نپذیرفت.

حملات اینتر ادامه پیدا کرد و در دقیقه 63، روی ارسال اشکرینیار، ایکاردی بار دیگر صاحب موقعیت شد اما این بار هم نتوانست آن را تبدیل به گل کند. اما برتری نرآتزوری ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 79 این تیم به گل رسید. روی پاس در عمق ناینگولان، لائوتارو مارتینس صاحب موقعیت شد و با یک شوت دقیق، توپ را به سقف دروازه حریف کوبید.

 

1380498

 

دو دقیقه بعد، وسینو می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت. فشار حملات اینتر در دقایق پایانی، به چند موقعیت خوب تبدیل شد اما بازیکنان این تیم نتوانستند از هیچ یک از آنها استفاده کنند.

در وقت های اضافه چیزی نمانده بود که پارما به گل تساوی برسد اما هاندانوویچ با یک واکنش خوب، دروازه اینتر را بسته نگه داشت تا بازی با همان یک گل به سود نرآتزوری به پایان برسد.  

دیدگاه‌ها