کد خبر : 1598638 | 22 اسفند 1397 ساعت 19:33 | 15.4K بازدید | 0 دیدگاه

عباسی: در ادامه هم این روند را داریم

بعد پنالتی، فکر می‌کردیم کار ذوب‌آهن تمام شده

هافبک تیم ذوب‌آهن می‌گوید بعد از پنالتی دوم النصر فکر می‌کردند که کارشان تمام شده اما خدا را شکر به بازی برگشته و برنده به ایران آمده‌اند.

بعد پنالتی، فکر می‌کردیم کار ذوب‌آهن تمام شده

به گزارش "ورزش‌ سه"،  محمدرضا عباسی یکی از بازیکنان جوانی به حساب می‌آید که حالا به یکی از یاران اصلی منصوریان در ذوب‌آهن تبدیل شده و نمایش خوبی از خود نشان می‌دهد. هافبک خوش استیل که در میانه میدان عملکرد مناسبی دارد و مقابل النصر عربستان هم 86 دقیقه در زمین حضور داشت و در این برد حساس شریک بود. عباسی در خصوص بازی با النصر عربستان و پیروزی شیرینی که داشتند گفت: النصر تیم قدرتمندی است و با اختلاف زیاد نسبت به تیم سوم در رتبه دوم جدول لیگ عربستان قرار دارد و اصلاً حریف آسانی نیست. ما در بازی با الزورا بدشانسی آوردیم و نتوانستیم در خانه سه امتیاز را بگیریم و در این بازی برای برد به زمین رفتیم و خوشحالم مزد زحماتمان را گرفتیم. در همان اوایل بازی گل خوردیم اما با تجربه بازیکنان زود به جریان مسابقه بازگشتیم و با استفاده به موقع از ضربات ایستگاهی خیلی زود دو گل به ثمر رساندیم و برنده به رختکن رفتیم. در نیمه دوم اما داور یک مقدار اذیتمان کرد. دو پنالتی جنجالی علیه ما گرفته شد. با این حال صحنه‌های پنالتی را ندیدم و نمی‌توانم در مورد آن قضاوت کنم ولی خدا را شکر که حداقل یکی از آنها گل نشد. اما حق به حقدار رسید و در دقایق آخر گل پیروزی را به ثمر رساندیم.


عباسی در مورد پنالتی دوم النصر در دقایق پایانی گفت: وقتی داور پنالتی گرفت با خودمان گفتیم کار تمام است ولی خدا را شکر که زحماتمان از بین نرفت و بعد از آن بچه‌ها تلاش کردند و به گل رسیدیم و با دست پر به ایران برگشتیم و شرمنده هواداران نشدیم.


وی در ادامه گفت: بعد از شکست پدیده و النصر عربستان وضعیت خوبی داریم و شرایط روحی ما هم با نتایج چند وقت اخیر خیلی بهتر شده و با امید و انگیزه بیشتری در تمرینات حاضر می‌شویم و منتظر ادامه بازی‌ها در لیگ و آسیا هستیم تا نشان دهیم که شخصیت ذوب‌آهن بازگشته است. شرایط خوبی در لیگ برتر نداشتیم ولی در چند وقت اخیر نتایج خوبی کسب کردیم و بازی مقابل ماشین سازی و پدیده با نتایج خوبی برای ما به پایان رسید. امیدواریم در ادامه با همین روند پیش برویم و با بهترین رتبه ممکن فصل را به پایان برسانیم.

 

دیدگاه‌ها