کد خبر : 1610352 | 19 اردیبهشت 1398 ساعت 10:51 | 54.9K بازدید | 0 دیدگاه

تدارکات تاتنهام، چهره ویژه جشن صعود(عکس)

بعد از بازگشت رویایی تاتنهام در یوهان کرویف آرنا و صعود این تیم به فینال چمپیونزلیگ، ادای احترام بازیکنان تاتنهام در جشن صعودشان به مسئول تدارکات تیم یکی از حاشیه‌های جالب این جشن بود.

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام دیشب با هدایت مائوریسو پوچتینو با عزم و اراده به آمستردام رفته بود تا شکست خانگی 1-0 مقابل آژاکس را جبران کرده و در آمستردام صعودش به فینال چمپیونزلیگ را قطعی کند. اما با شروع بازی این آژاکس بود که طوفانی آغاز کرد و نیمه اول را با نتیجه 2-0 به سود خود پایان داد.

 

درحالیکه یوهان کرویف آرنا غرق شادی و امید بود و حتی خوش‌بین‌ترین هواداران تاتنهام هم کمتر انتظار داشتند تیم‌شان بتواند اختلاف سه گله با رقیب را جبران کند نوبت به درخشش یک ستاره، لوکاس مورا بود که در چنین بازی حساسی، در یک نیمه هت‌تریک کند و تاتنهامی‌ها را به فینال برساند.

 

کسب این پیروزی آنقدر دراماتیک و پرهیجان بود که بازیکنان تاتنهام بعد از بازی هم بهت‌زده بودند و هم از شادی در پوست‌شان نمی‌گنجیدند. بعد از گذشت چند دقیقه وقتی بهت و حیرت تاتنهامی‌ها از آنچه در یوهان کرویف آرنا اتفاق افتاده بود فروکش کرد، نوبت به جشن و شادی در مقابل معدود هوادارانی بود که از انگلیس به آمستردام آمده بودند.

 

1404625

 

اما یکی از نکات جالب این جشن‌ها این بود که بازیکنان تاتنهام، در حالیکه به هواداران تیم ابراز احساسات می‌کردند مسئول تدارکات تیم را فراموش نکرده و از او خواستند در مقابل هواداران، با حرکت شیرجه روی چمن با زانو، ابراز احساسات کند. مسئول تدارکاتی که 15 سال است برای تاتنهام کار می‌کند و به نظر می‌رسد بین بازیکنان این تیم بسیار محبوب است.

 

دیدگاه‌ها