کد خبر : 1611461 | 24 اردیبهشت 1398 ساعت 12:29 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

مطهری در تمرین نساجی حاضر شد

حمید مطهری با وجود اینکه شب گذشته از سوی مالک باشگاه نساجی از کادر فنی این تیم کنار گذاشته شد امروز در تمرینات این تیم شرکت کرد.

مطهری در تمرین نساجی حاضر شد

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته ابتدا فرهاد صنیعی فر یکی از مالکین باشگاه نساجی در مصاحبه ای از حمید مطهری گله کرد و اذعان داشت او نباید این قدر مصاحبه کند که این حرف با واکنش دستیار مجید جلالی روبرو شد که در ادامه باشگاه نساجی بیانیه تند و تیزی را علیه کادر فنی تیم به خصوص حمید مطهری منتشر کرد و در نهایت رای به اخراج او داد.

 

حمید مطهری با وجود اخراج از سوی باشگاه امروز در تمرین نساجی حاضر شد. دستیار مجید جلالی در خصوص دلیل حضور خود در تمرین نساجی گفت از سوی باشگاه هیچ چیزی به صورت کتبی به او ابلاغ نشده است و تا زمانی که این اتفاق صورت نگیرد در تمرین تیم حاضر خواهد شد.

 

فرهاد کوچک زاده، سرپرست تیم نساجی در مورد حضور حمید مطهری در تمرین نساجی می گوید:« اختیار مطهری دست جلالی است و باشگاه باید به آنها ابلاغ کتبی بدهد. از آنجا که تنها به صورت شفاهی به من ابلاغ شده و من هم این موضوع را شفاها اعلام کردم مطهری خواستار ابلاغ کتبی از طرف باشگاه است چون نساجی تیم محلی نیست و باید همه چیز قانونی پیش برود.»

دیدگاه‌ها