کد خبر : 1610924 | 22 اردیبهشت 1398 ساعت 00:29 | 214.7K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش فرهاد به تصمیم عجیب و غریب اکبریان؛

مجیدی: ناپاک نه، فوتبال امروز کثیف بود

سرمربی استقلال در پایان دیدار با نفت آبادان صحبت های به شدت تندی را نسبت به اتفاقات امروز مطرح کرد.

مجیدی: ناپاک نه، فوتبال امروز کثیف بود

به گزارش "ورزش سه"، استقلال در دیدار با نفت آبادان در شرایطی به تساوی رسید که در نیمه دوم تیم تحت حمایت مجیدی تیم برتر زمین بود و بارها تا یک قدمی فتح دروازه حریف پیش رفت و یک مرتبه موفق شد گلزنی کند اما اکبریان این صحنه را مردود اعلام کرد تا جنجال ها به این شکل آغاز شود.

 


داور مسابقه در این صحنه در شرایطی اعلام کرد که استقلالی ها در موقعیت مردود به گل رسیدند و دلیل آن رد شدن توپ از خط بوده که تصاویر موضوع دیگری را نشان می دهد.
همین اتفاقات باعث شد تا فرهاد مجیدی به شدت نسبت به تصمیمات داور مسابقه واکنش نشان دهد؛ مجیدی که در دیدار با سپاهان در شرایط مشابه به عنوان مربی قرار گرفت و البته بعد از مردود اعلام شدن گل صحیح در ثانیه های پایانی به گل رسید، این بار سرنوشت متفاوتی داشت تا مجیدی در پایان مسابقه صحبت های تندی را مطرح کند.

 


سرمربی استقلال که بعد از پایان مسابقه اجازه حضور در نشست خبری را نداشت در جمع خبرنگاران حاضر شد و گفت: به بازیکنان استقلال بابت نمایش امروز تبریک می گویم. به عنوان یک سرمربی باید از حقوق خودم دفاع کنم. امروز شاهد اشتباه داوری بودیم ولی من اسم آن را اشتباه داوری نمی گذارم.

 

1405392


 مجیدی در ادامه صحبت های خود اشاره تندی به اتفاقات امروز داشت تا با جنجالی بزرگ صحبت های خود را به پایان برساند. مجیدی در خاتمه گفت: امروز فوتبال ایران شاهد فوتبال ناپاک نبود و شاهد یک فوتبال کثیف بودیم.

 


او در ادامه پاسخگوی سوالات خبرنگاران نشد و راهروهای ورزشگاه را ترک کرد تا به این ترتیب احتمالا شاهد آخرین صحبت های او در این فصل باشیم؛ مجیدی با اخراج در این مسابقه نمی تواند در نشست های خبری قبل و بعد از دیدار با سپیدرود شرکت کند و به همین دلیل در هیچ جلسه پرسش و پاسخی شرکت نخواهد کرد تا فصل برای او با اخراج و یک مصاحبه مهم تمام شود.

 


مجیدی که می توانست با پیروزی امروز در هفته آخر نیز در کورس قهرمانی لیگ باشد، مثل همه بازیکنان تیم به شدت عصبانی و خشمگین بود و با این مصاحبه بدون تعارف چیزی را درباره داوری های لیگ به زبان آورد که کمتر مربی ای جرات گفتنش را دارد. مجیدی اشتباه اکبریان را در بازی امروز از یک خطای سهوی عبور داد؛ اگرچه قطعا باز هم کمیته داوران مثل بازی داماش از داوران خود دفاع خواهد کرد. حتی اگر مردود کردن گل استقلال مثل نادیده گرفتن گل داماش در فینال پلی آف لیگ دسته دوم به هیچ وجه قابل توجیه نباشد.

 


مجیدی که فردا به همراه تیمش به تهران باز می گردد، نمی تواند این مسئله را از ذهن خود بیرون کند که اگر آن گل سالم خطا گرفته نمی شد، استقلال حتی شانس خوبی برای قهرمانی لیگ داشت.

دیدگاه‌ها