کد خبر : 1605426 | 28 فروردين 1398 ساعت 12:36 | 42.5K بازدید | 0 دیدگاه

چالش فوتبالی یک پیرمرد با خدادادعزیزی

عنایتی؛ کریس رونالدو یا لئوناردو دی کاپریو(عکس)

در برنامه تلویزیونی استعدادیابی فوتبال بهترین گلزن تاریخ لیگ برتر با گریمی متفاوت روی صحنه ظاهر شد به طوری که خدادادعزیزی و مجری های دیگر برنامه او را نشناختند.

به گزارش" ورزش سه" یک ویدئوی جالب از برنامه "ستاره ساز" منتشر شده است که در آن مجری برنامه ، اعلام می کند که یکی از تماشاگران اصرار دارد که خدادادعزیزی را به یک چالش دعوت کند. خداداد متعجب می خواهد بداند که آن تماشاگر کیست و مردی با موهای سفید و عینک در بین تماشاگران بلند می شود. فرم چهره این مرد با آن ریش پرفسوری سفیدش هیچ نشانه ای از تسلطش به فوتبال ندارد اما وقتی به زمین می آید ، توپ را می گیرد ، شروع به روپایی زدن می کند و درنهایت یک شوت فوق العاده می زند که دروازه بان جوان درون دروازه به زحمت آن را برمی گرداند.


این میزان از توانایی آنقدر هست که خدادادعزیزی را برای آزمایش های بیشتر تحریک کند و وقتی روبروی پیرمرد می ایستد و با هم پاس می دهند خداداد اعتراف می کند که پیرمرد استعداد دارد اما خیلی زود همشهری و همبازی سابقش را می شناسد، او رضا عنایتی است.


ایده جالبی که در این برنامه به کار گرفته شد البته نمونه های مشابهی هم دارد که جذاب ترینشان حضور کریستیانو رونالدو با چهره مبدل در خیابان بود. او در خیابان و مقابل یک پسر نوجوان شروع به انجام حرکات نمایشی با توپ کرده و در نهایت گریمش را از چهره برداشت تا یک سورپرایز خیلی جالب رقم بخورد.

 

1398710


خاطره جالب


رضا عنایتی اما بعد از اینکه توسط خداداد، محمدرضا احمدی و امیرعلی دانایی مجری های برنامه شناخته شد ، با تمجید از برنامه استعدادیابی گفت:« استعدادهای زیادی در فوتبال ایران وجود دارند. چنین برنامه هایی می تواند باعث شود استعدادهایی که شرایط مالی مناسبی هم ندارند کشف شوند.»


او اما از حضورش در این برنامه یک خاطره جالب هم گفت:« وقتی با گریم در بین تماشاگران نشسته بودم، کسی که کنارم نشسته بود به بغل دستی اش می گفت چرا رضا عنایتی دستش می لرزد.»


عنایتی البته که نقش بازی می کرده و به قول معروف در جلد نقشش فرو رفته بوده است اما نکته جالب اینجا است که تماشاگران کناردستی اش او را شناخته بودند. به نظرتان آیا خداداد و دو مجری دیگر برنامه در ابتدا عنایتی را نشناخته یا در جریان این ماجرا نبودند؟!

 

1398730

 

1398729

 

1398728

دیدگاه‌ها