کد خبر : 1612930 | 31 اردیبهشت 1398 ساعت 00:18 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

نباید جان کسی به خطر بیفتد

شیری:دوست ندارم برابر سپاهان اتفاق بدی بیفتد

پرسپولیس آخرین بازی فصلش در آزادی را در برابر تیم پرمهره و قدرتمند السد با پیروزی پشت سرگذاشت اما این برد کمکی به صعود این تیم نکرد.

شیری:دوست ندارم برابر سپاهان اتفاق بدی بیفتد

به گزارش"ورزش سه" پرسپولیس دو گل به السد زد و با یک بازی تهاجمی بازی هایش در آزادی را در این فصل پایان داد. البته این تیم یک بازی مهم دیگر در ورزشگاه نقش جهان برابر سپاهان و در مرحله نیمه نهایی جام حذفی دارد. مهدی شیری امروز یکی از یازده مرد اصلی پرسپولیس بود و توانست یکی از مهره های موثر بخش تهاجمی تیمش در سمت راست باشد. شیری درباره بازی برابر السد گفت:« خدا را شکر بازی را خوب شروع کردیم و به برد رسیدیم. حق‌مان حذف از مرحله گروهی نبود. داوران شش امتیاز از تیم ما گرفتند. همه مردم دیدند که تیم ما یکدست شده است. خدا را شکر شرایط‌مان خوب شده و نتیجه را هم مردم دیدند.»
شیری درباره خداحافظی ژاوی و اینکه در پایان بازی در جمع بازیکنان پرسپولیس حضور پیدا کرد گفت:« ژاوی بازیکن بزرگ و بین‌المللی است. او لطف کرد و با تیم ما عکس انداخت.»  او درباره مصدومیت سید جلال حسینی دقایقی قبل از شروع بازی گفت: «سید جلال از ناحیه همسترینگ مشکل داشت. حتی با تیم گرم کرد اما نتوانست ادامه دهد.»


شماره 17 پرسپولیس درباره حذف از لیگ قهرمانان گفت:« داوران از ما امتیاز گرفتند. مقابل پاختاکور و السد خوب بازی کردیم اما داور از ما امتیاز گرفت.» اما یکی از مهمترین بازی های فصل پرسپولیس چند روز دیگر در اصفهان برابر سپاهان برگزار می شود. شیری در این باره گفت:« بازی بسیار سختی است. سپاهان تیم بزرگی است. بازی شرایط خاصی دارد ولی از فردا آماده بازی با این تیم می‌شویم که نتیجه لازم را هم بگیریم.» او درباره حواشی احتمالی این بازی هم گفت:« فوتبال ارزش این مسائل را ندارد. نباید جان کسی به خطر بیفتد. حتی من متوجه شدم که در بازی اخیر دو تیم یک نفر جان خودش را از دست داد. دوست ندارم اتفاق تلخی در این بازی رخ بدهد. امیدوارم همه چیز کنترل شود.»

دیدگاه‌ها