کد خبر : 1534867 | 09 تیر 1397 ساعت 14:10 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش؛

رونالدو در رویای رسیدن به یک دبل تاریخی

پیروزی پرتغال در بازی امشب برابر اروگوئه و صعود این تیم به یک چهارم نهایی برای رونالدو ارزشی مضاعف دارد.

رونالدو در رویای رسیدن به یک دبل تاریخی

به گزارش "ورزش سه"، امشب پرتغال و اروگوئه از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی به مصاف هم خواهند رفت. دوئلی بین رونالدو و سوارز، بهترین گلزنان لالیگا.

فوق ستاره پرتغالی رئال در جام جهانی اهداف مختلفی را دنبال می کند. او با اولین گل خود در این رقابت ها که وارد دروازه اسپانیا کرد، با رکورد زیلر، کلوزه و پله که در چهار جام جهانی گلزنی کرده بودند، برابری کرد.

 

 

1315382

 

 

با گلی که وارد دروازه مراکش کرد، تبدیل به بهترین گلزن ملی فوتبال اروپا با 85 گل شد و اکنون تنها دو گل برای رسیدن به رکورد اوزه بیو فاصله دارد. او تاکنون 7 گل در جام های جهانی به ثمر رسانده و می تواند با زدن سه گل دیگر، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ فوتبال پرتغال در جام جهانی شود.

 

 

1029315

 

 

مهمتر از همه اما کسب آقای گلی رقابت هاست. او در این صورت به یک دبل تاریخی دست خواهد یافت. پیش از رونالدو، دو بازیکن یعنی اوزه بیو(اسطوره فوتبال پرتغال و بنفیکا) و استویچکوف(ستاره بلغاری سابق بارسا) توانسته بودند در یک سال، هم آقای گل جام جهانی شوند و هم آقای گل چمپیونزلیگ(جام باشگاه های اروپای سابق).

 

اوزه بیو در سال 1966 و استویچکوف در سال 1994 موفق به دبل شده بودند و اکنون باید دید رونالدو که امسال با 15 گل، آقای گل چمپیونزلیگ شد، می تواند در جام جهانی نیز آقای گل شود یا خیر. او در حال حاضر با چهار گل، پشت سر هری کین 5 گله قرار دارد.

دیدگاه‌ها