کد خبر : 1604738 | 25 فروردين 1398 ساعت 12:32 | 36.6K بازدید | 0 دیدگاه

پرسپولیس آماده، به ذوب آهن ترسناک رسید

تیم ذوب آهن در آستانه دیدار با پرسپولیس، به آمادگی قابل توجهی رسیده و باید دید شاگردان منصوریان چه نمایشی مقابل تیم آماده برانکو خواهند داشت.

پرسپولیس آماده، به ذوب آهن ترسناک رسید

به گزارش "ورزش سه"، تیم های پرسپولیس و ذوب آهن در حالی این هفته در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف هم خواهند رفت که هر دو تیم در هفته های اخیر در فرم خوبی قرار داشته اند. علاوه بر پیروزی مقابل خودروسازان تهرانی در هفته گذشته، آن ها در آسیا نیز نمایش خوبی را ارائه کردند و توانستند با غلبه بر حریف در زمین زعبیل، به نتیجه مورد نظر برسند.

 

تیم ذوب آهن که در ابتدای نیم فصل وضعیت خوبی نداشت، حالا با علیرضا منصوریان حریفان را یکی پس از دیگری شکست داده و به میانه های جدول رسیده است. سبزپوشان اصفهانی اکنون با 28 امتیاز در رده هشتم هستند اما فرصت این را دارند که با غلبه بر پرسپولیس  و همچنین شکست سایپا در بازی معوقه، به رده ششم برسند.

 

تیم علیرضا منصوریان اکنون امیدی برای کسب سهمیه ندارد اما همین که در رده ششم قرار بگیرد و از رده های پایینی جدول فاصله بگیرد، به دستاورد قابل توجهی رسیده است. از طرف دیگر غلبه بر پرسپولیس، می تواند موجب نزدیکی سپاهان به صدر شود که باعث خوشحالی اصفهانی ها نیز خواهد شد.

 

ذوب آهن با فرم خوب و ترسناک به پرسپولیس رسیده اما آن طرف قرمزهای تهران نیز از شرایط خوبی بهره می برند. پرسپولیس در سال 98 تمام بازی های خود را با پیروزی پشت سر گذاشته و به همین دلیل، انتظار می رود فوتبال دوستان یک بازی جذاب را در فولادشهر تماشا کنند.

دیدگاه‌ها