کد خبر : 1605409 | 28 فروردين 1398 ساعت 11:28 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

خوش شانسی وینگر نفت از محرومیت ستاره فولاد؛

جعفری - جهانی؛ دوئلی که منتفی شد

تیم فوتبال فولاد خوزستان یکی از مهره های موثر خود را مقابل نفت آبادان در اختیار ندارد که این یک مشکل بزرگ برای سرخپوشان خواهد بود.

جعفری - جهانی؛ دوئلی که منتفی شد

به گزارش ورزش سه، در چارچوب هفته بیست و ششم لیگ برتر روز جمعه تیم های فولاد خوزستان و صنعت نفت آبادان در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف یکدیگر می روند.

 

این بازی برای صنعت نفت از نظر فرار قطعی از منطقه خطرناک پایین جدول، اهمیت بالایی دارد. نفتی ها که رکورددار تساوی در لیگ هجدهم هستند، هفته قبل موفق شدند پس از 9 بازی طعم پیروزی را بچشند.

 

در برد این تیم برابر پارس جنوبی، میلاد جهانی ستاره بازی و زننده تک گل نفتی ها بود. جهانی را می توان بهترین بازیکن صنعت نفت در لیگ هجدهم دانست.

 

این بازیکن حالا در هفته پیش رو و روی چمن هموار فولاد آره نا هم می تواند ستاره طلایی پوشان باشد. اتفاق ویژه ای که ممکن است به درخشش احتمالی او کمک کند، غیبت یکی از بهترین بازیکنان فولاد است.

فرزاد جعفری، مدافع راست تاثیرگذار فولاد که در دو بازی اخیر 2 پاس گل به مهاجم برزیلی تیمش داده، در بازی برابر اس خوزستان کارت زرد گرفت و به دلیل 4 کارته شدن، دیدار مقابل صنعت نفت را از دست داد. از همین رو، غیبت جعفری، یک دردسر برای افشین قطبی خواهد بود و مشخص نیست جایگزین او بتواند کارایی این مدافع را تکرار کند.

 

1397841

دیدگاه‌ها