کد خبر : 1611925 | 26 اردیبهشت 1398 ساعت 18:48 | 830 بازدید | 0 دیدگاه

ورود به سکوها از ساعت 19

800 بلیت برای مشهدی‌ها از ساعت 17

هواداران دو تیم پدیده و ماشین سازی می تواننداز ساعت 17 با حضور در ورزشگاه بنیان دیزل، اقدام به تهیه بلیت بازی کنند و از ساعت 19 وارد ورزشگاه شوند.

800 بلیت برای مشهدی‌ها از ساعت 17

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یحیی گل محمدی امروز باید در آخرین دیدار خود در لیگ هجدهم به میدان بروند. دیداری که پیروزی در آن می تواند متضمن کسب سهمیه آسیایی برای پدیده باشد و به همین دلیل بازیکنان این تیم با حضور در ورزشگاه بنیان دیزل به دنبال ثبت این افتخار هستند تا پس از کسب مجوز حضور در آسیا راهی مشهد شوند.
پدیده ای ها که در بازی های این فصل توانستند خود را به عنوان شگفتی ساز لیگ معرفی کنند بازی به بازی با نتایجی خوبی که می گرفتند هواداران بیشتری را به ورزشگاه می کشاندند و در سال هایی که تقریبا مشهدی ها دلیلی برای حضور در ورزشگاه ها نمی دیدند، سکوهای ورزشگاه تازه تاسیس امام رضا را به عنوان یکی از شلوغ ترین ورزشگاه ها در ایران معرفی کردند.


اما در این میان یکی از اتفاقات مهم مربوط به هواداران پدیده به مسافرت آنها برای حمایت از تیم شهر خود بر می گردد و مشهدی ها برای تشویق تیم شان به هر شهری می روند و در حال حاضر هم حتما برخی از آنها به تبریز رفته اند  حالا درباره حضور آنها در ورزشگاه بنیان باید گفت بلیت فروشی دیدار پدیده ای ها برای ماشین سازی از ساعت 17 در محل ورزشگاه اختصاصی ماشین سازان آغاز شد و از ساعت 19 نیز درهای ورزشگاه بنیان باز خواهد شد تا هواداران بتوانند حداکثر دو ساعت قبل از بازی خود را به سکوهای ورزشگاه برسانند.


درباره تقسیم بندی هواداران برای حضور در ورزشگاه نیز شنیده می شوند تعداد 800 بلیت برای هواداران در نظر گرفته شده است و تقریبا 11200 بلیت نیز برای تبریزی ها کنار گذاشته شد. هواداران تیم می توانند بلیت های این بازی را پانزده بود با قیمت ده هزار تومان خریداری کنند.

دیدگاه‌ها