کد خبر : 1613474 | 02 خرداد 1398 ساعت 19:28 | 1K بازدید | 0 دیدگاه

مشاور منچسترسیتی:

شایعه مربیگری گواردیولا در یوونتوس مزخرف است

شب گذشته فدریکو جنارلی، روزنامه نگار ایتالیایی از رادیو اسپورتیوا، ادعا کرد که پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی با باشگاه یوونتوس به توافق رسیده است.

شایعه مربیگری گواردیولا در یوونتوس مزخرف است

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا که این فصل برای دومین بار پیاپی با منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شد، به اولین مربی در تاریخ فوتبال انگلیس تبدیل شد که توانست هر سه جام داخلی را در یک فصل فتح کند. هرچند تیم او بار دیگر در لیگ قهرمانان ناکام بود و با شکست مقابل تاتنهام، نتوانست به نیمه نهایی برسد.

گواردیولا به تازگی در واکنش به شایعه جدایی اش از سیتی بعد از سه فصل، اعلام کرد که در این باشگاه خواهد ماند اما بعد از اعلام جدایی مکس آلگری از یووه، بار دیگر این شایعات قوت گرفت و اکنون گفته می شد که دو طرف به توافق نیز دست پیدا کرده اند.

 

 

1407992

 

 

آلبرتو گالاسی، مشاور و یکی از اعضای هیئت مدیره منچسترسیتی در واکنش به این شایعه، به اسکای اسپورتس ایتالیا گفت:« به عنوان مشاور منچسترسیتی می گویم که از خواندن چنین خبر بیهوده ای شگفت زده شدم. مثل اینکه فراموش کرده اند، پپ هفته پیش در مورد تمایلش برای ادامه کار در سیتی چه گفت.

اول از همه اینکه پپ می خواهد در سیتی بماند و هنوز دو سال از قراردادش باقیمانده است. دوم اینکه باشگاهی مثل یوونتوس، اجازه نمی دهد چنین خبری به راحتی درز پیدا کند. اگر مساله جدی باشد، آنها ابتدا با ما تماس خواهند گرفت و واقعا با توجه به مراسم جشن قهرمانی اخیر، تصور اینکه پپ چند روز دیگر با یووه قرارداد امضا کند، غیرممکن است.

این شایعه از نظر من مزخرف و کاملا کذب است. پپ یک مربی حرفه ای است و تعجب می کنم چرا به حرف های اخیرش هیچ توجهی نشد. صادقانه بگویم که ما نمی فهمیم چرا اصلا باید در مورد این شایعه دروغ، توضیح بدهیم. گواردیولا قطعا در سیتی می ماند.»

 

 

دیدگاه‌ها