کد خبر : 1600504 | 04 فروردين 1398 ساعت 13:31 | 8.2K بازدید | 0 دیدگاه

دشان: ژیرو می خواهد بیشتر برای چلسی بازی کند

دیدیه دشان، سرمربی تیم ملی فرانسه، اعلام کرد که الیویه ژیرو بعد از ادامه بازی های خوبش برای خروس ها، اکنون می خواهد فرصت بیشتری در ترکیب اصلی چلسی به دست بیاورد.

دشان: ژیرو می خواهد بیشتر برای چلسی بازی کند

به گزارش "ورزش سه"، ژیرو که یکی از بازیکنان اصلی فرانسه در راه قهرمانی جام جهانی بود، در رقابت های این فصل فرصت چندانی برای بازی در لیگ برتر پیدا نکرد و بیشتر در جام حذفی و لیگ اروپا به میدان رفت.

این در حالی است که او در دیدار جمعه شب مقابل مولداوی، یکی از چهار گل فرانسه در اولین دیدار این تیم در مقدماتی یورو 2020 را به ثمر رساند و اکنون دشان اعلام کرد که این بازیکن قصد دارد فرم خوبش را در ترکیب چلسی ادامه بدهد.

او به خبرنگاران گفت:" ژیرو اینجاست و گل هم زد. او می خواهد برای باشگاهش هم این کار را انجام بدهد.

 

1335085

 

او دوست دارد بیشتر بازی کند و وقتی در لیگ اروپا بازی می کند، باز هم گل می زند. در دیداری مانند دیدار برابر مولداوی، مقابل یک حریف سطح پایین تر، حضور او به عنوان یک بازیکن محوری بسیار مهم است."

ژیرو با گلزنی مقابل مولداوی، تعداد گل هایش برای فرانسه را به 34 رساند و با تعداد گل های دیوید ترزگه برای خروس ها برابری کرد و فاصله چندانی با رکورد 41 گل میشل پلاتینی ندارد.

" او کاملا مکمل سایر بازیکنان است زیرا نقش او متفاوت است و این به تیم اجازه می دهد که به شیوه های هجومی متفاوتی بازی کند."

دیدگاه‌ها