کد خبر : 1611309 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 15:14 | 60K بازدید | 0 دیدگاه

براهیم دیاز:

100 درصد می خواهم در رئال بمانم

شب گذشته رئال مادرید در زمین سوسیداد با نتیجه 1-3 شکست خورد؛ در حالی که تنها براهیم دیاز و وینیسیوس در حد خودشان ظاهر شدند.

100 درصد می خواهم در رئال بمانم

به گزارش "ورزش سه"، رئال در ادامه روند بد و ضعیف خود در بازی های خارج از خانه،  در زمین سوسیداد شکست خورد تا یازدهمین شکست فصل خود را تجربه کرده باشد.

در این بازی ابتدا براهیم دیاز دقیقه سوم، رئال را با یک گل انفرادی تماشایی پیش انداخت؛ ولی در ادامه، گل تساوی را دریافت کرد و با اخراج وایه خو، نیمه دوم را ده نفره به کار ادامه داد. 

 

 

1405645

 

 

براهیم که شایعاتی مبنی بر انتقال قرضی او به گوش می رسد، در پایان بازی گفت:« در رئال بسیار خوشحالم و می خواهم 100 درصد فصل بعد نیز بمانم. هدفم این است که سال ها با پیراهن رئال بدرخشم.»

 

براهیم در مورد کار با زیدان گفت:« مدت کمی است زیر نظر زیدان کار می کنم؛ ولی در همین مدت نیز چیزهای زیادی از او یاد گرفته ام. من هر روز سخت تمرین می کنم تا رضایت مربیم را جلب کنم. خوشبختانه زیدان همیشه از من حمایت کرده است.»

 

براهیم در پایان گفت:« روز بازی با ویارئال، از سوی هواداران تشویق شدم که برای من یک افتخار بود. رئال بهترین هواداران دنیا را دارد. می دانم که در رئال، گلزنی و پاس گل دادن، بیشترین ارزش را دارد و می خواهم برای رئال چنین بازیکنی باشم. اینجا متوقع ترین هواداران دنیا حضور دارند و باید آنها را راضی نگاه داشت.»

 

دیدگاه‌ها