کد خبر : 1610566 | 20 اردیبهشت 1398 ساعت 15:40 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

کلوپ: این یکی از بزرگترین بازگشت های تاریخ بود

لیورپول در دیداری باورنکردنی توانست باخت 3-0 بازی رفت مقابل بارسا را با برد 4-0 بازی برگشت عوض کند.

کلوپ: این یکی از بزرگترین بازگشت های تاریخ بود

به گزارش "ورزش سه"، سه شنبه شب در آنفیلد، شاهد یکی از عجیب ترین بازی های تاریخ فوتبال در رده باشگاهی بودیم. بارسا بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان را در نوکمپ با سه گل از لیورپول برده بود و همه منتظر حضور این تیم در فینال بودند ولی این اتفاق رخ نداد چرا که قرمزها در بازی برگشت طوفان به پا کردند و با برتری 4-0 توانستند مجوز حضور در فینال را به دست بیاورند.

دو گل از واینالدوم و دیووک اوریگی، سند صعود لیورپول به بازی نهایی را امضا کرد. در بارسلونا این شکست را بزرگترین شکست تاریخ باشگاه می دانند.

 

 

1404897

 

 

یورگن کلوپ که در نشست خبری بازی با برایتون شرکت کرده بود، در مورد پیروزی فراموش نشدنی تیمش برابر بارسا گفت:« همه انتظار داشتند بارسا و سیتی به فینال برسند ولی فوتبال غیر قابل پیش بینی است. بازگشت ما برابر بارسا نه تنها در تاریخ لیورپول که در تاریخ ورزش فوتبال نیز یکی از بزرگترین هاست. یکی از بزرگترین لحظات تاریخ این ورزش.»

 

حریف لیورپول در فینال، تاتنهام خواهد بود که این تیم هم به شکلی باورنکردنی توانست آژاکس را از گردونه رقابت ها حذف کند. جالب اینکه شب گذشته آرسنال و چلسی هم به فینال لیگ اروپا صعود کردند تا تیم های انگلیسی برگزارکننده دو فینال لیگ قهرمانان و لیگ اروپا باشند.

 

کلوپ در این رابطه گفت:« تیم های انگلیسی قدرت بسیاری پیدا کرده اند و شرط بستن روی این تیم ها اکنون کار عاقلانه تری است. فکر نمی کنم دفعات بیشتری شاهد این اتفاق باشیم که هر 4 تیم حاضر در فینال لیگ قهرمانان و لیگ قهرمانان از انگلیس باشند. تیم های بزرگ انگلیسی همیشه از همه توان شان برای رسیدن به چنین موفقیتی استفاده می کنند.»

 

 

1404318

 

 

لیورپول یکشنبه شب میزبان وولوز خواهد بود و در صورت پیروزی و متوقف شدن سیتی برابر برایتون، می تواند در لیگ برتر عنوان قهرمانی را کسب کند.

یورگن کلوپ در مورد وضعیت خود و تیمش در آستانه بازی مرگ و زندگی برابر وولوز گفت:« بازی لیگ قهرمانان سخت و پرتنش بود ولی هر چه بود به اتمام رسید و فکر نمی کنم تاثیری روی بازی با وولوز داشته باشد. من هم خیالم راحت است و خوشبین هستم که شب بازی خواب راحتی داشته باشم و اگر زودتر هم بخوابم که چه بهتر.

پس از این بازی بیشترین فرصت ممکن تا بازی فینال لیگ قهرمانان را خواهیم داشت. در عمر مربیگری ام این همه فاصله بین دو بازی نداشته ام.»

 

 

دیدگاه‌ها