کد خبر : 27839 | 31 شهریور 1389 ساعت 16:22 | 2.6K بازدید | 0 دیدگاه

كوشكی: از موضع باشگاه استقلال تعجب می‌كنم

مدافع تیم فوتبال استقلال گفت:از موضع باشگاه در قبال خودم تعجب می‌کنم.

كوشكی: از موضع باشگاه استقلال تعجب می‌كنم

 بيژن کوشکي درباره اتفاقات رخ داده براي وي بعد از يک مصاحبه جنجالي اظهار داشت: از مديريت و کادرفني استقلال تعجب مي کنم که در قبال من چنين موضعي گرفته اند و اعلام کرده اند که در تمرين نباشم. چند سال است که بازيکن اين تيم هستم و اگر قرار بود چنين مصاحبه هايي عليه تيم و باشگاه انجام دهد مي توانستيم خيلي زودتر از اين چنين کاري کنم.
 وي افزود: ماهيت من به چنين چيزهايي نمي خورد. در مورد کل فوتبال ايران صحبت کردم و آن چيزهايي که در تيم هاي مختلف ديده بودم را گفتم. البته در مصاحبه اي که از من نقل شده همه صحبت ها نياورده شده، کلماتي جابجا شده و باعث شد به اين شکل در بيايد.

اين مدافع تيم فوتبال استقلال تصريح کرد: قانوني را نقض نکردم يا کار خلاف شرعي انجام نداده ام که مي گويند بايد در کميته انضباطي باشم. صبح در تمرين صادقانه به آقاي مظلومي و پورحيدري گفتم که چه حرف هايي زدم. آنها حرف من را باور نمي کنند اما آنچه در روزنامه ها آمده را قبول دارند.
کوشکي خاطرنشان کرد: تعجب مي کنم که باشگاه استقلال چطور از من شناخت ندارد و فکر مي کند که همه حرف هاي مطرح شده در اين مصاحبه براي من است؟ از صحبت هاي من عليه خودم سوء استفاده شده است. چرا بايد در شرايطي که تيم وضعيت خوبي دارد بيايم مصاحبه کنم و جو را به هم بزنم.
اين بازيکن تاکيد کرد: در اين مصاحبه من اصلا از استقلال حرفي نزدم. شايد اتفاقات ديگري پشت اين مسئله است که مي خواهند من را مقابل کادرفني قرار دهند. هيچ وقت دنبال جنجال و مصاحبه نيستم. دليلي ندارد اعتراض کنم. اگر اهل چنين برنام هايي بودم فرصت هاي ديگري بود مصاحبه کنم اما هيچ گاه چنين کاري نکردم.

 

دیدگاه‌ها