کد خبر : 29981 | 12 آبان 1389 ساعت 12:41 | 1.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم مس كرمان در نبود سه بازیكن به مصاف سایپا می‌رود

تیم فوتبال مس کرمان با غیبت سه بازیکن خود به نام‌های مهرداد پولادی به دلیل محرومیت و مصطفی سیفی و عادل کلاه کج به دلیل مصدومیت روز جمعه این هفته به مصاف سایپا می‌رود.

تیم مس كرمان در نبود سه بازیكن به مصاف سایپا می‌رود

پزشک تيم فوتبال مس کرمان روز چهارشنبه  افزود: اگر چه مصدوميت سيفي به دليل پارگي عضله نزديک ران بهبود يافته است اما توان بدني لازم را براي ديدار مقابل سايپا ندارد.

مهدي مداحي گفت: کلاه کج نيز همچنان در مصدوميت به سر مي‌برد و در ابتداي دور برگشت رقابت‌هاي ليگ برتر با بهبود وضعيت جسماني مي‌تواند تيم را همراهي کند.

وي ادامه داد: کيوان امرايي نيز که از ناحيه عضله چهار سر زانو دچار کشيدگي شده بود در ديدار مقابل سايپا يک نيمه مي‌تواند بازي کند.

مداحي خاطرنشان کرد: ارشاد يوسفي نيز که از ناحيه رباط صليبي زانو با آسيب ديدگي روبرو بود به ديدار مقابل سايپا مي‌رسد و مي‌تواند درون دروازه قرار بگيرد.

وي افزود: فرهاد سالاري ديگر بازيکن تيم فوتبال مس کرمان نيز که ديدار مقابل صبا از ناحيه چشم و در ديدارهاي گذشته نيز از ناحيه مچ پا مصدوم شده بود مي‌تواند تيم را در اين ديدار همراهي کند.

پزشک تيم فوتبال مس کرمان يادآور شد : خوشبختانه مصدوميت بازيکنان آسيب ديده بهبود پيدا کرده و در هفته گذشته تمرينات خوب و با نشاطي را انجام داده اند.

وي ادامه داد: ساير بازيکنان تيم نيز در شرايط آمادگي جسماني مناسبي براي ديدار مقابل سايپا به سر مي‌برند.

تيم فوتبال مس کرمان در حال حاضر با ‪ ۲۰‬امتياز جايگاه پنجم جدول رده بندي را داراست و جمعه اين هفته در چارچوب هفته چهاردهم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال، مهمان تيم سايپاي کرج خواهد بود.

دیدگاه‌ها