کد خبر : 1518348 | 29 فروردين 1397 ساعت 10:51 | 18.5K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش کریم بهرامی به حاشیه‌های بعد از برنامه نود

رییس هیات قم: یک لیتر بنزین هم از بیت‌المال نزدم!

رییس هیات فوتبال قم در واکنش به حاشیه هایی که بعد از برنامه نود دوشنبه شب پیش آمد صحبت های جالبی را مطرح کرد.

رییس هیات قم: یک لیتر بنزین هم از بیت‌المال نزدم!

به گزارش "ورزش‌سه" و به نقل از شهروند، بخش اعظمی از برنامه این هفته نود به اتفاقات عجیبی که پیرامون باشگاه صبای قم رخ داده، ارتباط داشت. درحالی ‌که اتهام‌هایی علیه بازیکنان و مدیریت این باشگاه مطرح شده بود، رئیس هیأت فوتبال قم روی خط آمد و عادل فردوسی‌پور گفت‌وگویی نسبتا جذاب که برخلاف ظاهر جدی آن به طنز هم کشیده می‌شد، با وی ترتیب داد. اظهارات عجیب رئیس هیأت فوتبال قم دستمایه مطالب طنز در فضای مجازی شد.


بهرامی صحبت های جدیدی مطرح کرده که در ادامه می خوانید:


*به ‌نظر می‌رسید مصاحبه شما در برنامه نود به سمت‌وسویی رفت که باعث عصبانیت شما شد؟


فردوسی‌پور را همه می‌شناسند و می‌دانند که به دنبال به وجود آوردن حاشیه است. قبل از این‌که روی خط بروم، به من گفته شد می‌خواهیم درباره تیم صبا حرف بزنیم اما عادل بحث را به سمت دیگری برد. در ضمن آن فردی هم که روی خط آمد، اطلاعات لازم را نداشت و سواد و معلوماتش کم بود.


*پس شما خبر نداشتید که شریفی، عضو پیشین هیأت فوتبال قم قرار است روی خط بیاید؟


خیر. اگر به من می‌گفتند، اصلا روی خط نمی‌آمدم. شریفی همان فردی است که در دوران انتخابات سنگ مرا به سینه می‌زد و می‌گفت اگر بهرامی انتخاب شود، شیرینی می‌دهم! متاسفانه او کمی زیاده‌خواه است و درخواست‌های غیرمنطقی دارد که من قبول نکردم. از همین مسأله ناراحت بود، چون یک روز قبل هم با او سر موضوعی درگیری داشتیم. شریفی اصلا باشگاه ندارد اما می‌خواست حق رشد بگیرد و با سروصدا قصد داشت کارش را پیش ببرد.


*به موضوع خودرویی برسیم که در اختیار شماست و جنجال زیادی هم به‌پا کرد؟


این مسأله اصلا به فردوسی‌پور ربطی نداشت. من ٤‌سال با خودروی شخصی خودم به تهران می‌رفتم و برمی‌گشتم و یک ریال هم هزینه از هیأت نگرفتم. حالا این خودرو در اختیار من قرار داده شده و این اجازه را دارم که آن را بفروشم. کار من حسابرسی است و مدیرمالی دانشگاه هستم. قطعا از فردوسی‌پور بهتر قوانین و مقررات را بلدم.


*اما گفته می‌شد شما از این خودرو استفاده شخصی می‌کنید؟


از نظر شرعی من همه چیز را می‌دانم و مطمئن باشید استفاده شخصی از خودرو نمی‌کنم. البته شما خودتان را جای من بگذارید. اگر همسرتان هنگام برگشت از محل کار، سر راه باشد، او را سوار نمی‌کنید؟ اوایل انقلاب موتور سپاه دست من بود اما یک لیتر بنزین از بیت‌المال نزدم. اینها چیزی نیست که مرا ثروتمند کند. شریفی می‌گفت لاستیک خریدم و روغن تعویض کردم اما تمام این هزینه‌ها را از جیب خودم می‌دهم. نه به خاطر حرف مردم، بلکه به خاطر اعتقادات خودم تمام این مسائل را رعایت می‌کنم.


*با این حال این سوال مطرح است روزی که شما از هیأت بروید، این خودرو که به نام شما خورده، تکلیفش چه می‌شود؟


باشگاه صبا به هیأت فوتبال بدهکار بوده و ما از سازمان به خاطر حق تبلیغات محیطی این خودرو را به‌عنوان طلب گرفتیم. مطمئنم که خیلی از روسای هیأت‌های استانی هم خودرو برای خودشان تهیه کردند و از آن استفاده می‌کنند. با این حال، من کاری به بقیه ندارم و به‌عنوان رئیس تشخیص دادم که از خودرو استفاده کنم. هیأت فوتبال ثبت رسمی نشده و به همین خاطر سند باید به نام شخص می‌خورد. اگر روزی من هم بخواهم بروم، به نام رئیس جدید سند را ثبت می‌کنم. من ٣٠‌سال کار مالی می‌کنم و ١٥‌سال ذیحساب بودم. مطمئن باشید که نهادهای نظارتی خیلی بیشتر از فردوسی‌پور و برنامه نود حواسشان به کارهای ما هست.


*به ‌نظر می‌رسید تلفن شما هم مشکل داشت و همین باعث شد تا کمی هم سوژه مجری برنامه شوید؟


بله، تلفن من مشکل داشت. فردوسی‌پور خودش سوژه است؛ نمی‌تواند مرا سوژه کند. من هرجا نیاز باشد، پاسخ ابهام‌ها را می‌دهم اما به کسی که مسائل اداری را بفهمد. این آقای شریفی هم کارنامه‌اش مشخص است.


*در آخر این را بپرسم که از لطیفه‌هایی که درباره شما ساخته شده، ناراحت نیستید؟


خیر. ناراحت نیستم، چون این مسائل این روزها در فضای مجازی طبیعی است. بگذارید مردم بخندند، من هم خوشحال می‌شوم و با این موضوع مشکلی ندارم. بارها دیده‌ایم که راجع به مقامات سیاسی مملکت هم از این‌طور لطیفه‌ها می‌سازند، دیگر چه برسد به من.

دیدگاه‌ها