کد خبر : 1588863 | 14 بهمن 1397 ساعت 11:08 | 34.4K بازدید | 0 دیدگاه

اتوبوس شادی عنابی ها به دوحه رسید

کارناوال دیدنی قطری‌ها در استقبال از قهرمان آسیا

کاروان قهرمان آسیا شب گذشته جام در دست وارد دوحه شد و به شکلی غیرمنتظره مورد استقبال مردم عادی و همین طور سیاستمداران بزرگ این کشور قرار گرفت.

کارناوال دیدنی قطری‌ها در استقبال از قهرمان آسیا

به گزارش "ورزش سه"، یک روز بعد از فتح اولین جام قهرمانی آسیا کاروان عنابی ها با پرواز قطرایرویز از مسقط وارد دوحه شد. ستاره های عنابی که به خاطر مشکلات دیپلماتیک اجازه پرواز مستقیم از ابوظبی به دوحه را نداشتند بالاجبار راهی مسقط شدند و از این شهر با یکی از بهترین و مدرن ترین هواپیماهای "قطرایرویز" به دوحه بازگشتند.


ورود آنها به فرودگاه دوحه طی مراسمی خاص با استقبال رسمی امیر قطر شیخ تمیم بن حمد آل ثانی همین طور ولیعهد او برگزار شد، مراسمی که نزدیک به 1500 نفر از سران عالیرتبه سیاسی و کشوری قطر حضور داشتند و در پایان هم تصویری به یادگار با ستاره های عنابی همین طور جام قهرمانی دو میلیون دلاری آسیا انداختند.


بعد از این استقبال نوبت به حرکت با اتوبوس روباز در سطح شهر دوحه بود چون جمعیتی بالغ بر یکصد هزار نفر در سطح خیابان ها در انتظار دیدار با ستاره هایی بودند که با اقتدار در امارات آنها را به رویای بزرگ خود قبل از میزبانی از جام جهانی رسانده بودند. شادی بازیکنان قطر در این اتوبوس گردی هم زاید الوصف بود به خصوص آواز خوانی عبدالکریم حسن که بلندگویی در دست داشت.


در پایان این کارناوال شادی بزرگ در سطح شهر دوحه نوبت به حضور در شبکه الکاس و برنامه پرطرفدار المجلس رسید. بازیکنان قطر به همراه سرمربی اسپانیایی و جام قهرمانی نزدیک به یک ساعت روی همان صندلی هایی که کارشناسان عرب زبان یک ماه تمام بازی های آنها را نقد می کردند از خاطرات خود سخن گفتند و در پایان کیک قهرمانی را دسته جمعی بریدند و جشن شان را با مردم این کشور تقسیم کردند.

 

1378769

 

1378770

 

1378771

 

1378772

 

1378773

 

1378774

دیدگاه‌ها