کد خبر : 1567654 | 19 آبان 1397 ساعت 14:15 | 81K بازدید | 0 دیدگاه

سردرد جدید بارسلونا؛ عثمان دمبله (عکس)

مسئولان و حتی بازیکنان بارسلونا از رفتارهای عجیب و بی انضباطی عثمان دمبله به ستوه آمده اند.

به گزارش "ورزش سه"، دمبله غایب بزرگ تمرین دو روز اخیر بارسلونا بود. پنجشنبه بازیکنان بارسا برای ساعت 10 صبح به کمپ خوان گامپر فراخوانده شده بودند و قرار بود از ساعت 11 نیز تمرین شروع شود.

عثمان دمبله در کمپ حاضر نشد و یک ساعت و نیم بعد بود که اطلاع داد به دلیل مشکلات گوارشی نمی تواند در تمرین حاضر شود و اینکه حالش به قدری بد است که دکتر برای ویزیت به منزل او آمده است. سپس باشگاه بارسلونا اعلام کرد که دمبله به دلیل بیماری نتوانسته در تمرین حاضر شود.او روز گذشته نیز در تمرین گروهی غایب بود(والورده او را به سالن بدنسازی فرستاد) .

 

این غیبت البته چیز عجیبی برای بازیکنان و مسئولان بارسا نیست. دمبله از تابستان 2017 که به بارسا پیوست، بارها سابقه غیبت موجه و غیرموجه در تمرینات یا دیر حاضر شدن در محل تمرین را دارد. در تمام این مدت باشگاه بارسلونا سعی داشت تا روی این موضوع سرپوش بگذارد اما گویا دیگر صبر مسئولان در حال اتمام است و بازیکنان بارسا نیز از این بی انضباطی های دمبله به ستوه آمده اند.

تیتر یک شماره امروز دو نشریه ورزشی اصلی شهر بارسلونا یعنی اسپورت و موندودپورتیو نیز به همین موضوع اختصاص دارد. حال باید دید که والورده در نشست خبری امروز خود چه واکنشی در مورد دمبله خواهد داشت. گفته می شود که مالکوم در بازی فردا جانشین دمبله می شود.

 

 

1353269

 

 

1353270

دیدگاه‌ها