کد خبر : 1561758 | 25 مهر 1397 ساعت 12:50 | 40.7K بازدید | 0 دیدگاه

امیر اقبال شفیع با چشمان گریان در آزادی (عکس)

در حاشیه دیدار ایران – بولیوی یاد و خاطره بهرام شفیع گرامی داشته شد. گزارشگر قدیمی فوتبال و مجری تلویزیون که برای همه چهره ای شناخته شده بود.

به گزارش "ورزش سه"، بهرام شفیع که قرار بود در یکی دو ماه آتی برنامه ورزش و مردم را با توجه به اتمام قراردادش تحویل بدهد در فدراسیون هاکی هم به روزهای پایانی حضورش نزدیک شده بود چرا که مجلس قانون منع حضور بازنشستگان در نهادهای دولتی را پایه گذاری کرده بود! دست سرنوشت و تقدیر حتی به او اجازه خداحافظی با یاران قدیمی اش در برنامه ورزش و مردم و هم چنین برو بچه های فدراسیون هاکی را نداد. اما بهرام شفیع آنقدر خاطرات خوب از خود بجا گذاشته که همیشه در یادها خواهند ماند و امروز امیر اقبال شفیع هم به خاطر داشتن چنین پدری به خود خواهد بالید و به یقین همه تلاشش را بکار می گیرد که قدم درراه پدر بگذارد.

 

1345690


خیلی زود دیر شد، بهرام شفیع که هنوز صدای گزارشش در بازی های قدیمی شادابی و طراوت خاصی دارد و خاطرات گذشته را زنده می کند سال های سال در برنامه ورزش و مردم با استراتژی برقراری آرامش پیش رفت و البته سیاست او پرداخت به همه ورزش ها بود که شاید کمی دور از سلیقه نسل امروز بود. نسلی که به دنبال هیجان است و حتی اگر محتوای دعوا را تایید نکند برای تماشای آن وقت می گذارد. بد نیست اشاره ای هم به کارنامه خوب بهرام شفیع در فدراسیون هاکی داشته باشیم که پر از مدال های رنگارنگ در سطح آسیا و جهان بود و هر کس دیگر هم به جای این مجری فقید بود برای خداحافظی از برنامه ورزش و مردم و فدراسیون هاکی غصه می خورد. با این حال او همانند همه آدم ها دست خود را به علامت تسلیم در برابر سرنوشت بالا برد و چشم از جهان فرو بست. هر چند مرگ فقط پایان زندگی در این دنیاست و آدمی با نامی که از خود به جای می گذارد می تواند همیشه در ذهن ها زنده بماند.

 

1345691


همان طور که در تصاویر نگاه می کنید فدراسیون فوتبال پیش از دیدار ایران – بولیوی سعی کرد با دعوت از اقبال، یادگار شفیع و با اهدای تابلویی با تصویر پدر یاد این مجری فقید را گرامی بدارد، هر چند بهرام شفیع خیلی بیشتر از اینها به گردن فوتبال حق داشت. روحش شاد و یادش گرامی.

 

دیدگاه‌ها