کد خبر : 1592224 | 28 بهمن 1397 ساعت 01:08 | 55.8K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 1-0 وایادولید: پذیرایی ساده از رونالدو!

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 مقابل رئال وایادولید به پیروزی دست پیدا کند.

بارسلونا 1-0 وایادولید: پذیرایی ساده از رونالدو!

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که رونالدوی برزیلی به عنوان رئیس باشگاه وایادولید به نوکمپ بازگشت، این  آبی و اناری ها بودند که با تک گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به پیروزی دست پیدا کردند؛ هرچند ستاره بارسا در دقایق پایانی، یک ضربه پنالتی را هم از دست داد.

تیم میهمان بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان بارسا خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفتند و روند بازی به همان ترتیبی که انتظار می رفت، درآمد. برتری بارسا ادامه داشت اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیقی نداشتند.

در دقیقه 21، بواتنگ در برخورد با الیواس، در محوطه جریمه حریف سرنگون شد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و کار ادامه پیدا کرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 41، مسی صاحب یک موقعیت خوب شد اما ضربه اول او توسط بازیکن حریف بلوکه شد و ضربه دوم را هم دروازه بان وایادولید با یک واکنش خوب، دفع کرد.

اما سرانجام بارسا در دقیقه 43 توانست قفل دروازه میزبان را باز کند. بعد از اینکه ناچو یک موقعیت خوب را برای وایادولید از دست داد، بارسا بلافاصله در سمت مقابل صاحب موقعیت شد و خطای میچل روی پیکه، بارسا را صاحب یک ضربه پنالتی کرد.

 

1382744

 

مسی پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق به سمت چپ دروازه بان، کار را تمام کرد. در دقایق باقی مانده نیمه اول اتفاقی رخ نداد و بارسا با برتری 1-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و در دقیقه 50، این تیم می توانست به گل دوم برسد اما ضربه والی تماشایی مسی را ماسیپ با یک واکنش عالی دفع کرد.

سه دقیقه بعد، بار دیگر بارسا تا آستانه باز کردن دروازه وایادولید پیش رفت اما این بار هم ضربه مسی، راهی به چهارچوب دروازه حریف پیدا نکرد.

حملات بارسا ادامه داشت و باز هم صاحب موقعیت گلزنی شد اما بار دیگر ماسیپ با واکنشی دیدنی، دروازه تیمش را بسته نگه داشت. در دقیقه 66، سوارز در موقعیت تک به تک با او قرار گرفته بود که ماسیپ با پا توپ را دفع کرد.

 

1382751

 

بارسا چند بار دیگر هم این فرصت را داشت که به گل دوم برسد اما این اتفاق نیفتاد تا اینکه در دقیقه 84 صاحب پنالتی دوم شد. کوتینیو که روی همکاری با سوارز، در محوطه جریمه صاحب موقعیت شده بود، توسط الیواس سرنگون شد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. این بار هم مسی پشت ضربه ایستاد و توپ را مانند بار قبل به سمت چپ دروازه بان زد اما ماسیپ این بار توانست ضربه او را مهار کند تا شب خوبش کامل شود.

در دقیقه 88، مسی می توانست بالاخره گل دومش در این دیدار را به ثمر برساند اما این بار هم توپ در چهارچوب قرار نگرفت و در نهایت بازی با همان یک گل به پایان رسید تا بارسا با همین یک امتیاز، فاصله اش با رئال را به طور موقت به 9 امتیاز افزایش دهد.

دیدگاه‌ها