کد خبر : 1620768 | 09 تیر 1398 ساعت 10:14 | 810 بازدید | 0 دیدگاه

با همکاری جشنواره فیلم‎ ورزشی و"ورزش سه"

انتخاب بهترین برنامه‎ ورزشی با آرای مردمی

دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران با همکاری سایت «ورزش سه» بهترین برنامه‎های ورزشی تلویزیون را با آرای مردمی انتخاب می کند.

انتخاب بهترین برنامه‎ ورزشی با آرای مردمی

به گزارش ورزش سه، دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران با همکاری سایت «ورزش سه» به عنوان پرمخاطب‎ترین سایت خبری ورزش ایران، جوایز بخش تلویزیونی این رویداد را در چهار بخش‎ بهترین تهیه کننده مسابقات زنده ورزشی، بهترین مجری برنامه‎های تلویزیونی، بهترین گزارشگر مسابقات ورزشی و بهترین برنامه ورزشی تلویزیون را با آرای مردمی انتخاب می کند.

 

برنامه‌های ورزشی تلویزیونی از شبکه‎های سراسری و استانی و برنامه‎های اینترنتی درمعرض قضاوت هیات انتخاب هستند. این هیات پس از بررسی این برنامه‎ها نامزدهای نهایی را در بخش‎های مختلف از طریق سایت «ورزش سه» در معرض آرای مردمی قرار خواهد داد.

 

سازوکار اجرایی این بخش، روند اخذ آرای مردمی و معرفی نامزدها بزودی اطلاع رسانی می‎شود.

 

جشنواره فیلم‌های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم و تلویزیون ورزشی (FICTS) است. مقر FICTS در میلان ایتالیا است که بیش از ۱۱۶ کشور عضو این فدراسیون هستند. جشنواره ایران به عنوان یکی از ۱۶ پایگاه جهانی و میزبان ۲۸ کشور آسیایی و منطقه برای ورود به جشنواره جهانی میلان مورد توجه فیلمسازان و سینماگران این کشورها است و با توجه به جایگاه بین المللی این جشنواره و استقبال از آن، آثاری از کشورهای اروپایی و دیگر کشورها نیز مهمان این رویداد هستند.


 
در این دوره ۷۰۲ اثر از ۵۴ کشور برای حضور در جشنواره ثبت نام کردند.

 

دوازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم‎های ورزشی ایران ۵ تا ۸ شهریور ۹۸ همزمان در تهران و قشم به همت مؤسسه فرهنگی خانه هنر خیام در بخش خصوصی برگزار می‌شود.

 

برای مطالعه اخبار و اطلاعات بیشتر می‌توان به سایت رسمی جشنواره به نشانی www.sportfilmfest.ir مراجعه کرد.

 

 

دیدگاه‌ها