کد خبر : 1615325 | 12 خرداد 1398 ساعت 15:40 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

دیدگاه سرمربی فرانسوی در مورد فینال لیگ قهرمانان

ونگر: لیورپول متوسط بود؛ تاتنهام به خود باور نداشت

لیورپول و تاتنهام شب گذشته در فینال لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که جدال دو تیم در نهایت با برتری 2 بر صفر شاگردان یورگن کلوپ پایان یافت.

ونگر: لیورپول متوسط بود؛ تاتنهام به خود باور نداشت

به گزارش "ورزش سه"، محمد صلاح (2- پنالتی) و دیووک اوریگی (87) برای سرخپوشان مرسی‌ساید در این دیدار گلزنی کردند تا ششمین قهرمانی این تیم انگلیسی در کتاب تاریخ این رقابت‌ها به ثبت برسد. لیورپول حالا پس از رئال مادرید و میلان، سومین تیم پرافتخار تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان به شمار می‌رود.

آرسن ونگر به همراه ژوزه مورینیو، به عنوان کارشناس در ویژه برنامه فینال لیگ قهرمانان شبکه تلویزیونی «بی‌این اسپورتس» حضور یافته بود.

 

 

 

1410307

 

 

 سرمربی سابق آرسنال باور دارد که کلید موفقیت لیورپول در قهرمانی این فصل، روحیه و اتحاد آنهاست. ونگر گفت:« لیورپول یک شهر از موسیقی، طبقه کارگر و فوتبال است. همانطور که امشب دیدیم، همه چیز کنار هم خوب پیش می رود. هرکس در انگلیس مربیگری کرده، می داند که آنجا مکانی خاص برای فوتبال است. به همین دلیل آنها همیشه می توانند معجزه کنند.

آنها حالا در شرایطی هستند که می خواهند پیشرفت کنند اما نقطه قوت دیگران را از بین نمی برند. شاید نیاز داشته باشند که سلطه خود بر فوتبال اروپا را حفظ کنند که خودشان را از نظر فنی اثبات کنند. ما می دانیم که باید تیم هایمان را پیشرفت دهیم اما با پیشرفت در یک بُعد، شاید چیزی که باعث پیروزی تیم شده از بین برود.»

 

ونگر در مورد کیفیت بازی فینال گفت:« در پایان، سرنوشت این بازی روی دو ضربه شروع مجدد رقم خورد. شخصاً اعتقاد دارم که لیورپول بازی خیلی خیلی متوسطی را از خود به نمایش گذاشت و تاتنهام بیشتر در جریان این بازی بود و آنها تنها در ضربات آخر خوب عمل نکردند و من فکر می‌کنم که این بیشتر به جنبه فیزیکی آنها برمی‌گردد تا کیفیت واقعی بازی‌شان.

 به اعتقاد من، بازیکنان تاتنهام در این دیدار به شکل 100 درصد به خود باور نداشتند.»

دیدگاه‌ها