کد خبر : 1614518 | 08 خرداد 1398 ساعت 15:51 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

بلیت های دیدار نیمه نهایی تمام شد؛

جامانده ها به دنبال تهیه بلیت از بازار سیاه

بلیت های دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان به اتمام رسید و حالا باید منتظر باشیم و ببینیم هواداران چگونه در ورزشگاه مستقر می شوند.

به گزارش ورزش سه، براساس اعلام نیروهای مستقر در سطح شهر اصفهان که مسئولیت فروش بلیت جایگاه‌های سپاهان را به عهده داشتند، تمام بلیط‌های مربوط به هواداران فروخته شده است.

 

اگر الان در اصفهان باشید و قصد تهیه بلیت دیدار دو تیم پرسپولیس و سپاهان را داشته باشید و به محل هایی بروید که پیش تر برای بلیت فروشی اعلام شده است، با افرادی روبرو می شوید که در حال رد و بدل کردن بلیت بازی با قیمت های بازار سیاه هستند و تعداد این افراد در ورزشگاه تختی بیش از سایر مکان های دیگر است که در حال خرید و فروش بلیت های بازی با چهار برابر قیمت واقعی هستند.

 

بلیت فروشی دیدار نیمه نهایی جام حذفی از ساعت ٨ صبح در محل هایی نظیر هیئت فوتبال استان اصفهان، ورزشگاه تختی و ورزشگاه انقلاب آغاز شده بود و نزدیک به ساعت ٢ بعد از ظهر تقریبا بلیت فروشی در این جایگاه ها به اتمام رسید.

 

در طول زمان فروش بلیت ها صحبت ها و حواشی زیادی در مورد تعداد بلیت های فروخته شده به هواداران دو تیم به وجود آمد. گفته می شود برای اینکه کنترل بهتری طی بازی ایجاد شود، ٢٠ درصد ورزشگاه خالی گذشته می شود و حالا باید منتظر نزدیک شدن به زمان شروع دیدار دو تیم باشیم تا ببینیم چه استراتژی ای برای استقرار هواداران دو تیم در نظر گرفته شده تا از اشتباهات بازی برگشت دو تیم در لیگ جلوگیری شود.

 

 

 

دیدگاه‌ها